غلامرضا محمدی: هدفمان نشان دادن کشتی ایرانی است/منتظر سخت‌ترین قرعه ممکن هستیم


غلامرضا محمدی

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با تاکید بر اینکه هدفمان در مسابقات جهانی نشان دادن کشتی ایرانی است گفت: امیدوارم دست پر به ایران بازگردیم.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار اعزامی سادس به آتن، درباره آخرین وضعیت آزادکاران نوجوان ایران در آستانه حضور در رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۷ آتن اظهار کرد: از آغاز کار من به عنوان سرمربی تیم ملی ۸ اردوی ۱۰ روزه را پشت سر گذاشتیم و در تورنمنت ها و مسابقات مختلف که آخرین آن رقابت های آسیایی بود شرکت کردیم. خدا را شکر طی چند ماه گذشته اردوهای خوبی داشتیم و آزادکاران نوجوان در وضعیت خوبی عازم رقابت های قهرمانی جهان شده اند. امیدوارم بتوانیم مزد تلاش ها و زحماتمان را بگیریم و با دست پر به ایران بازگردیم.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران افزود: با یکی دو تغییر نسبت به رقابت های آسیایی پا به مسابقات جهانی گذاشته ایم و سعی کردیم چه به لحاظ بدنی و چه به لحاظ روحی نفراتمان را بخوبی مهیای حضور در این مسابقات کنیم. ویژگی هایی همچون تسلیم نشدن، جنگندگی تا آخرین ثانیه و میل به پیروزی اهمیت زیادی برای ما دارد و سعی در برجسته کردن این موارد مهم در آزادکاران نوجوان داشتیم.
وی تصریح کرد: واقعیت این است که تیم ما سال گذشته با مربیان سابق که همگی زحمت کشیدند به عنوان هشتم جهان رسید. سعی ما این است این فاصله را کمتر و کمتر کنیم و به نتایجی در خور کشتی ایران دست پیدا کنیم.
محمدی درباره احتمال رسیدن ایران به عنوان قهرمانی جهان و اینکه آیا رسیدن به عنوان قهرمانی هدف کادر فنی تیم ملی است، گفت: هدف ما جنگیدن تا آخرین ثانیه و تسلیم نشدن است. اگر بچه های ما قدر زحماتشان را بدانند و در روز مسابقه خودشان باشند بدون شک شایستگی رسیدن به بهترین نتیجه را دارند.
محمدی با بیان اینکه آزادکاران نوجوان ایران در هر ۱۰ وزن شانس رسیدن به مدال جهانی را دارند گفت: البته باید از همه نفراتمان به دقت مراقبت کنیم تا اتفاق جبران ناپذیری برایشان نیفتد. کشتی رشته ای است که رکورد ندارد و امکان بروز هر اتفاقی در آن وجود دارد. یک سیری کشورها هستند که به لحاظ تیمی قوی نیستند اما در برخی اوزان تک ستاره هایی را دارند که برای تیم های بزرگ خطرساز می شوند. قرعه کشی اهمیت زیادی دارد هر چند ما به نفراتمان گفته ایم منتظر سخت ترین قرعه ممکن باشند و کاری به نام حریفانشان نداشته باشند. امیدوارم با دعای خیر مردم بهترین نتایج را کسب کنیم.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *