مهاجری: امیدوارم تابوی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها شکسته شود/ کاش ورزشگاه امام رضا ساخته نمی‌شد


رضا مهاجری

سرمربی پدیده می‌گوید تیمش تمرینات خوبی را برای دیدار با تراکتورسازی پشت سر گذاشته و امیدوار است در دیدار با این تیم پیروز شود.

به گزارش سادس، دیدار دو تیم پدیده و تراکتورسازی در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام‌حذفی فردا (پنج‌شنبه) در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد برگزار می‌شود. رضا مهاجری در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: امیدوارم در نخستین گام با توجه به این که سخت‌ترین قرعه برای ما افتاده است، موفق شویم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که برابر فینالیست پارسال جام حذفی موفق باشیم. ما تمرینات خوبی را انجام دادیم و با نوع و شرایط تمرین تیمی امیدواریم شادی‌های بسیاری را تا انتهای فصل به وجود بیاوریم.

او افزود: نگاهمان به جام حذفی نسبت به لیگ‌ متفاوت است. ضعف و قوت تیم حریف را بررسی کردیم و تمرینات خوبی را داشتیم و امیدواریم پیروز شویم. مشکلات ما درباره ورزشگاه دوچندان شده است و آرزو می‌کنیم کاش ورزشگاه امام رضا با این همه مشکل ساخته نمی‌شد.

سرمربی پدیده درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تصریح کرد: امیدواریم تابوی ورود بانوان به ورزشگاه‌ها شکسته شود چون شرایط بهتر شده و حتی حضور بانوان از لحاظ اخلاقی به فضای ورزشگاه‌ها کمک می‌کند.

ادامه دارد …

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *