بحران فضای آموزشی در شهرستان بویراحمد


مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت: نه تنها در حاشیه شهر یاسوج بلکه در این شهر بحران فضای آموزشی و مدرسه داریم.

به گزارش سادس، سید علی اکبر هاشمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان تصریح کرد: ما به عنوان آموزش و پرورش موظف به ثبت نام دانش آموزان هستیم و باید جلوی ترک تحصیل دانش آموزان را بگیریم اما متاسفانه فضای لازم را نداریم. 

وی بیان کرد: در برخی مناطق این شهرستان ازجمله” بلهزار ” فضای آموزشی استاندارد وجود ندارد و در همین فضاهای غیر استاندارد تنها یک سرویس بهداشتی وجود دارد. برخی مدارس شهرستان بیوراحمد استیجاری هستند و یا اینکه در برخی مناطق حتی فضای استیجاری گیر ما نمی آید.

وی بیان کرد: برای سال تحصیلی جدید در یک مدرسه به اندازه سه کلاس درس اضافه بر ظرفیت مدرسه دانش آموز ثبت نام کرده ایم.

مدیر اداره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد ضمن انتقاد از در نظر نگرفتن فضاهای آموزشی در برخی مناطق شهر یاسوج افزود: در برخی نقاط پرجمعیت شهر یاسوج اصلا مدرسه وجود ندارد. در یک مدرسه شهرک جهاد یاسوج 560 دانش آموز ثبت نام کرده اند که تاکنون بطور موقت با کانکس مشکلات و کمبودها را رفع کرده‌ایم.

وی یادآور شد: در بیشتر مدارس شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اتاقک های چوبی و کانکس مشکلات را بصورت موقت رفع کرده ایم.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد عنوان کرد: در شهر مادوان سفلی از توابع این شهرستان بحران فضای آموزشی و مشکل اساسی داریم و فضاهای موجود جوابگوی نیاز مردم نیست. مشکلات فضای آموزشی در این  شهرستان آنقدر زیاد است که در یک فضای اموزشی 4 مدرسه فعالیت می کنند.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *