لوپتگی: ایسکو از همه لحاظ فوق‌العاده بود


یولن لوپتگی

سرمربی تیم ملی اسپانیا به تمجید از ایسکو پرداخت و او را از همه لحاظ فوق‌العاده عنوان کرد.

به گزارش سادس و به نقل از آس، تیم ملی اسپانیا شنبه در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه توانست ایتالیا را با سه گل شکست دهد و صدرنشینی‌اش را تثبیت کند. یولن لوپتگی پس از بازی گفت: همیشه به بازیکنانم اطمینان داشتم. شاگردانم می‌خواهند تیم بزرگی باشند. در این مسیر قرار داریم و راه کمی باقی مانده است. تنها سه بازی دیگر پیش رو داریم. ذهنیت و تعهد بازیکنانم فوق‌العاده است. تنها بازیکنان خوب پیروز نمی‌شوند بلکه تیم‌های بزرگ پیروز می‌شوند. هیچ وقت تیمی از هر نظر کامل نیست اما اسپانیا بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. 

ایسکو در این بازی دو گل به ثمر رساند. سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره این بازیکن اظهار کرد: او مانند هم تیمی‌هایش بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشت. او بازی را باز کرد و توانست دو گل به ثمر برساند. ایسکو در پرس نیز عملکرد خیلی خوبی داشت. او می‌خواهد نفر اول بازی باشد. ایسکو بازی‌های زیادی را پشت سر گذاشته و پیشرفت کرده است. ایسکو بازیکن بزرگی است.

لوپتگی به تجمید از دیگر بازیکنان اسپانیا پرداخت و گفت: آلوارو موراتا نیز بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. هنوز فرصت پیشرفت دارد. عملکرد اینیستا را در باشگاهش ارزیابی نمی‌کنم. او بازیکن خارق‌العاده‌ای است. بازیکنان کمی مانند او هستند. زمانی که اینیستا در زمین حضور دارد سخت را به آسان تبدیل می‌کند. شناخت خیلی خوبی از بازی دارد.

سرمربی تیم ملی اسپانیا درمورد ایتالیا اظهار کرد: انتظار چنین بازی را از این تیم داشتیم اما تا شروع بازی هیچ چیزی مشخص نشده بود. سعی کردیم بفهمیم چه اتفاقاتی قرار است بیفتد و از چه بازیکنانی بهره خواهند برد. سعی کردیم بازی خودمان را ارائه دهیم. ایتالیا حریف سرسختی است. آن‌ها ما را متوقف کرده بودند. ایتالیا از مهره‌های خوبی برخوردار است و تیم بزرگی است. شایسته کسب سه امتیار بودیم. 

او افزود: همیشه باید بهتر شد. از اهمیت بازی آگاهی داشتیم باید به هواداران به خاطر حمایت‌شان تبریک بگویم. نقش آن‌ها در زمان‌های مهم کلیدی است. سه امتیاز مهمی با کسب کردیم. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *