نشریه یونیورسیاد تحت تاثیر درخشش ووشوکاران و والیبالیستهای ایران


یونیورسیاد

نشریه یونیورسیاد 2017 بخشی از صفحات خود را به درخشش ووشوکاران و والیبالیستهای ایران در بازیهای دانشجویان جهان اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی سادس از تایپه، یک روز قبل از افتتاحیه بازیهای یونیورسیاد در چین تایپه، ووشوکاران ایران با سه طلا درخشیدند و والیبالیستها نیز با شکست روسیه در فینال شگفتی ساز شدند.

همچنین این نشریه در گزارشی جداگانه به سه مدال طلای ایران در ووشو اشاره کرد و نوشت: «ایران در بخش ساندای مردان قدرت نمایی کرد و توسط عرفان آهنگریان، جعفر شیرزاده و حمیدرضا لادور سه مدال طلای اوزان مختلف را تصاحب کرد. آهنگریان در فینال مسابقات موفق شد «ژائو فوژیانگ» قهرمان بازی های آسیایی 2014 را شکست بدهد تا نشان دهد مدعی به دست آوردن پیراهن تیم ملی کشورش برای بازی های آسیایی جاکارتا است.»

این نشریه با عنوان «ایران مانع پنجمین قهرمانی روسیه در یونیورسیاد شد»، به عملکرد تیم والیبال پرداخت و نوشت: «اشتباه در سرویس ایران را به امتیاز پایانی برای قهرمانی نزدیک کرد و با امتیازی که ایران از سرویس به دست آورد به اولین مدال طلای خود در رقابتهای یونیورسیاد رسید و مانع از پنجمین قهرمانی متوالی روسیه در این بازی ها شد. این در حالی بود که ایران پیش از این از مرحله یک چهارم نهایی بالاتر نرفته بود. تیم ایران از رسیدن به نیمه نهایی خشنود نبود چرا که بازیکنان و مربی این تیم همه صحبت از علاقه شدید برای رسیدن به مدال طلا داشتند. آنها همچنین اوکراین نایب قهرمان دوره گذشته یونیورسیاد را در سه ست متوالی در نیمه نهایی شکست داده بودند. آنها که از مبارزه با تیم روسیه با میانگین قدی دو متر ترسی نداشتند پس از قهرمانی مسعود آرمات مربی خود را به آسمان پرتاب می کردند.»

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *