کارخانه: تنها به پیروزی بر روسیه می اندیشیم/ شیرود: از اوکراین انتقام گرفتیم


والیبال دانشجویان

دو ملی پوش والیبال دانشجویان ایران پس از پیروزی مقابل اوکراین به اظهار نظر در مورد این دیدار و همچنین مصاف با روسیه در فینال یونیورسیاد پرداختند.

به گزارش خبرنگار اعزامی سادس به بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان، دیدار تیم های والیبال ایران و اوکراین در مرحله نیمه نهایی دیروز (دوشنبه) با پیروزی سه بر صفر والیبالیست های ایران پایان یافت تا نماینده کشورمان به فینال این رقابت ها صعود کند.
قاسم کارخانه پس از پیروزی تیمش برابر اوکراین گفت: پیش از  شروع رقابت های دانشجویی یک دیدار تدارکاتی با این تیم داشتیم و با نحوه بازی شان آشنا شدیم اما چون معلوم نبود که آنها در این  بازی ترکیب اصلی یا روند همیشگی شان را دنبال کرده اند  یا نه ، بازی های این تیم در طول رقابت ها نیز آنالیز شد.
بازیکن تیم بانک سرمایه خاطر نشان کرد :مساله بعدی در موفقیت تیم برای شکست اوکراین، کار تیمی قوی والیبالیست های ایرانی بود. در واقع تیم ایران خواست برنده بازی برابر اوکراین شود و این اتفاق افتاد.
این بازیکن ۲۳ ساله عضو تیم ملی ب والیبال کشورمان گفت: در حال حاضر تنها یک گام تا قهرمانی فاصله داریم و همه تیم تنها به پیروزی در فینال و مقابل تیم روسیه می اندیشند.

شیرود: خوشحالیم که از اوکراین انتقام گرفتیم

همچنین سعید شیرود دریافت کننده قدرتی تیم دانشجویان ایران  گفت : واقعیت این است حتی از اولین روزی که تمریناتمان را شروع کردیم  تصور پیروزی برابر اوکراین تیمی که دو بار موجب حذف ما از این رقابت ها شده بود ممکن نبود.
عضو تیم ملی ب والیبال کشورمان با بیان اینکه رقابت ها را از اولین بازی با قدرت شروع کردیم و بازی به بازی بهتر شدیم ، افزود :خدا را شکر می کنیم که توانستیم انتقام والیبال دانشجویان در دوره های گذشته را از آنها بگیریم.
وی با اظهار خرسندی از حضور والیبال ایران در فینال رقابت های والیبال یونیورسیاد دانشجویان اضافه کرد : این نخستین بار است که والیبال ایران  در جمع چهار تیم برتر و بالاتر از آن در فینال حضور دارد که افتخاری بزرگ برای ورزش دانشجویان است و من خوشحالم که در آن سهم دارم.
شیرود گفت : موفقیت ما نتیجه همدلی و هماهنگی بازیکنان و خواستن پیروزی بود که حاصل شد و حالا تنها تمرکز و تلاش ما تحقق رویای قهرمانی است .‌
به گزارش سادس، کاروان ورزش ایران با ۶۲ ورزشکار در هشت رشته در بیست ونهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان شرکت کرده  و تاکنون با ۱۶ مدال (۴ طلا، ۳ نقره و ۹ برنز ) در رده شانزدهم قرار دارد .

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *