جودو قهرمانی جهان/ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند


حمیدرضا سجادی فر جودو

جودوکاران ایران حریفان خود را در مسابقات قهرمانی جهان شناختند.

به گزارش سادس، پیکارهای جودو قهرمانی بزرگسالان جهان در شرایطی از فردا به مدت ۷ روز در شهر بوداپست مجارستان آغاز می‌شود که با انجام آیین قرعه کشی این رقابت‌ها، جودوکاران ۱۲۶ کشور حاضر در این مسابقات حریفان خود را شناختند.

۷۳۱ جودوکار (۴۴۰ نفر در بخش مردان و ۲۹۱ نفر در بخش زنان) در این رقابت‌ها حضور دارند و ۴ نماینده جودو کشورمان در اوزان منهای ۶۶ کیلوگرم، منهای ۷۳ کیلوگرم، منهای ۸۱ کیلوگرم و منهای ۱۰۰ کیلوگرم به مصاف حریفان می‌روند.

محمد رشنونژاد در جدول ۵۹ نفره وزن منهای ۶۰ کیلوگرم نخستین نماینده کشورمان است که در روز نخست روی تاتامی می‌رود. رشنونژاد در مبارزه اول برابر جودوکار کشور هند به میدان می رود و در صورت پیروزی با برنده کوبا و مراکش پیکار خواهد کرد.
محمد محمدی بریمانلو نماینده کشورمان در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم روز چهارشنبه و در سومین روز این رقابت‌ها پس از استراحت در دور نخست به مصاف حریفی از پاکستان می رود و در صورت پیروزی برابر برنده دیدار کره جنوبی و کانادا به میدان خواهد رفت. در این وزن ۷۳ جودوکار حضور دارند.

پنج شنبه و در چهارمین روز این رقابت‌ها در جدول ۶۶ نفری وزن منهای ۸۱ کیلوگرم سعید ملایی پس از استراحت در دور نخست به مصاف جودوکار قرقیزستان می رود و سپس برابر برنده یونان و فرانسه به میدان می‌رود.

رامین صفویه آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها در وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم روز شنبه، در گام نخست جودوکاری از کشور ژاپن را پیش رو دارد و در صورت پیروزی برابر نماینده کشور روسیه به میدان خواهد رفت.

تیم ایران تنها با ۴ نماینده در این رقابت ها حاضر شده و در اوزان دیگر نماینده ای ندارد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *