منصور برزگر: نمی‌دانیم چه جوابی به مردم بدهیم


منصور برزگر

عضو شورای فنی کشتی آزاد با عذرخواهی از مردم به‌خاطر نتایج ضعیف آزادکاران ایران، گفت: شورای فنی پس از شنیدن گزارش کادر فنی تیم ملی، تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

منصور برزگر در گفت‌وگو با سادس، درباره عملکرد ضعیف آزادکاران ایران در رقابت‌های جهانی پاریس اظهار کرد: متاسفانه کشتی‌گیران ما خوب کار نکردند و واقعا نمی‌دانم چه بگویم. به هیچ وجه از عملکرد تیم ملی راضی نیستیم و نمی‌دانیم چه جوابی به مردم بدهیم. مردم از ما توضیح می‌خواهند و ما جواب قانع‌کننده‌ای برای آن‌ها نداریم. کادر فنی زحمت خود را کشید اما نمی‌دانم چرا این نتایج به دست آمد.
عضو شورای فنی کشتی آزاد افزود: از عملکرد نفرات باتجربه‌ای همچون حسین‌خانی در عجبم. او با این همه تجربه نباید به این راحتی به حریف نه چندان مطرح ژاپنی می‌باخت آن هم در شرایطی که از حریف پیش بود و ثانیه پایانی مبارزه پیروزی را با شکست عوض کرد. یا احسان‌پور که در سومین تجربه جهانی تا این حد بد ظاهر شد و میثم نصیری و یاراحمدی که هیچ تغییری نداشته‌اند. البته بیشتر از این‌که بحث تجربه در این سطح از مسابقات مهم باشد بحث داشتن سبک کشتی است که کشتی‌گیران ما در این زمینه ضعیف بودند. باید همه این موارد با بازگشت کادر فنی و توضیحات آن‌ها به دقت بررسی شود.
وی با عذرخواهی از مردم به‌خاطر کسب این نتایج، گفت: بدون شک شورای فنی به دقت و پس از شنیدن گزارش کادر فنی تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام خواهد داد. شکست در هر شرایطی آن هم برای ورزش پرافتخار کشتی بد است و ما باید به مردم پاسخگو باشیم. فدراسیون با همه کمبودها و سختی‌ها بهترین امکانات را فراهم کرده تا کشتی‌گیران بهترین نتایج را بگیرند اما معلوم نیست چرا این‌گونه کشتی می‌گیرند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *