اتلتیکومادرید نخستین پیروزی‌اش در لالیگا را جشن گرفت


اتلتیکومادرید

اتلتیکومادرید با پیروزی پرگل برابر لاس پالماس اولین برد خود در این فصل لالیگا را تجربه کرد.

به گزارش سادس، اتلتیکومادرید بامداد یکشنبه(5 شهریور) در هفته دوم لالیگا برابر لاس پالماس قرار گرفت و  با نتیجه پنج بر یک میزبانش را شکست داد.
قرمز و سفیدپوشان خیلی زود به گل دست یافتند. آنخل کورئا در دقیقه 3 بازی دروازه لاس پالماس را باز کرد. تنها دو دقیقه بعد یانیک کاراسکو گل دیگری برای اتلتیکو به ثمر رساند تا بازی به نفع تیم مادریدی پیش برود. لاس پالماس در این نیمه تلاش کرد نتیجه را جبران کند اما این اتفاق نیفتاد و 45 دقیقه نخست با پیروزی دو بر صفر تیم مهمان به پایان رسید.

در نیمه دوم لاس پالماس باز هم حمله کرد و در نهایت به گل رسید. جاناتان کالری این گل را در دقیقه 53 به ثمر رساند. در حالی که میزبان فرصت به تساوی رساندن بازی را داشت شوت سرکش کوکه اختلاف را دوباره به دو رساند. کوکه در دقیقه 75 یک گل زیبا را به ثمر رساند. ضربه برگردان او درون دروازه حریف جای گرفت. در ادامه یک پنالتی به لاس پالماس رسید اما یان اوبلاک به زیبایی توانست ضربه جاناتان ویرا را دفع کند. در دقایق پایانی شوت توماس نیز وارد دروازه لاس پالماس شد تا شاگردان دیگو پابلو سیمئونه نخستین سه امتیاز را با پیروزی پر گلی به دست آورند.

اتلتیکو با چهار امتیاز در جایگاه سوم جدول لالیگا قرار دارد.

پیش از این دیدار خیرونا با یک گل مالاگا را شکست داد. تیم تازه صعود کرده خیرونا پس از تساوی برابر اتلتیکو توانست یک سه امتیاز دیگر کسب کند. بازی تیم‌های لوانته و دپورتیوو لاکرونیا نیز با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *