امری: از جذب ام پاپه خوشحال خواهم شد


اونای امری

سرمربی پاری سن ژرمن از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر سن آتین راضی است و درباره جذب ام باپه هم سخن به میان آورد.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از اکیپ، پاری ‌سن‌ ژرمن در بازی نخست هفته چهارم رقابت‌های لیگ فرانسه در ورزشگاه خانگی خود از سن آتین پذیرایی کرد و توانست با سه گل به پیروزی برسد. این چهارمین پیروزی پیاپی شاگردان اونای امری به شمار می‌آید تا آنها با 12 امتیاز به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه دهند.

امری در نشست خبری بعد از بازی در واکنش به پیروزی تیمش، گفت‌: تنها به پیروزی در این دیدار فکر می کردیم و هدف ما این بود که به صدرنشینی خود ادامه‌  دهیم. سن آتین تیمی منظم و هماهنگ بود. آنها در نیمه نخست ما را با مشکل مواجه ساختند.

او ادامه‌ داد: در نیمه اول توپ های زیادی را از دست دادیم اما  در نیمه دوم شرایط بهتر شد. سه امتیاز حساس این بازی را به دست آوردیم و این نشان می‌دهد که ما در مسیر درستی گام بر می داریم.

امری درباره نیمار، اظهار کرد: این سومین بازی نیمار در ترکیب اصلی  پاری ‌سن‌ ژرمن بود. بدون شک او بازی به بازی بهتر خواهد شد و به هماهنگی لازم با دیگر بازیکنان خواهد رسید.

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن در پایان سخنان خود درباره جذب ام‌باپه، گفت‌: بدون شک از جذب ام باپه خوشحال خواهم شد اما  هنوز چیزی نهایی نشده است. من از بازیکنانی که در اختیار دارم راضی و خوشحال هستم. اگر بازیکنی به تیم ‌اضافه شود بدون شک در جهت تقویت تیم خواهد بود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *