کلوپ: خوشحال می‌شویم کوتینیو به تیم بازگردد


کلوپ

سرمربی لیورپول از علاقه خود به بازگشت فیلیپ کوتینیو به ترکیب تیمش برای بازی حساس پیش رو گفت‌.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از ساکرنت، فیلیپ کوتینیو، هافبک برزیلی لیورپول مدت‌ها است که در ترکیب این تیم به میدان نمی‌رود و زمزمه‌های زیادی مبنی بر پیوستن او به بارسلونا شنیده می‌شود.

لیورپول در غیاب او در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا در مرحله پلی‌آف بازی‌های خود را برگزار کرد.

یورگن کلوپ پیش از دیدار برگشت با هوفنهام در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا، گفت‌: البته که دوست داریم کوتینیو به ترکیب تیم ‌اضافه شود. نیاز داریم او را در تیم داشته باشیم. باید ببینیم او چه شرایطی خواهد داشت، فعلا کمی مصدوم است. در حال‌ حاضر تاریخ دقیقی را نمی‌توانم از بازگشت او بگویم. با این حال چیزی را که می‌توانم تایید کنم این است که به طور ۱۰۰ درصد شرایط او نسبت به قبل هیچ تغییری نکرده است. زبان انگلیسی من به اندازه کافی خوب نیست که ۵۰۰ پاسخ مختلف به یک سوال بدهم. فقط یک چیز را گفتم و آن هم این بوده است که وضعیت کوتینیو هیچ تغییری نکرده است و صحبت‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود پوچ و بی ارزش است.

سرمربی آلمانی در پایان صحبت‌های خود، گفت‌: بازی برگشت با هوفنهایم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است ولی چیزی که من را دلگرم می‌کند جو آنفیلد است. ما در بازی قبل نتیجه‌ خوبی را کسب کردیم و در حال‌ حاضر می‌خواهیم یک بازی خوب دیگر  را نیز به نمایش بگذاریم تا به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه یابیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *