ملی‌پوش ووشو: پیشرفت ووشو ایران چشم‌گیر است


جعفر شیرزاد

سانداکار تیم ووشو اعزامی به مسابقات یونیورسیاد گفت: به دلیل پیشرفت چشم‌گیر ووشو ایران، امید زیادی برای کسب مدال طلا داریم.

جعفر شیرزاد در گفت و گو با سادس، با اشاره به شرایط خوب ووشو ایران اظهار کرد: ووشو ایران در چند سال اخیر پیشرفت چشم‌گیری را داشته که جای خوشحالی است. با تمریناتی هم که طی این چهار مرحله اردو زیر نظر آقای اوجاقی و مربیان دیگر پشت سر گذاشتیم به آمادگی قابل توجهی جهت حضور در مسابقات یونیورسیاد رسیده‌ایم و امید زیادی هم به کسب مدال طلا داریم.

او افزود: در اردوهای تیم ملی با تمام توان تمرینات خودم را به همراه دیگر ملی‌پوشان پیگیری کرده‌ام و انشاءالله بتوانم به مدال طلای این دوره از مسابقات یونیورسیاد دست پیدا کنم. دو ووشوکار دیگر تیم ملی اعزامی به این مسابقات هم آمادگی خوبی دارند و برای آن‌ها نیز آرزوی موفقیت و کسب مدال طلا را دارم.

سانداکار وزن منفی ۷۰کیلوگرم ایران درباره پیشرفت ووشو در شهرستان‌ها به خصوص اردبیل، اظهار کرد: با توجه‌ به برنامه‌ریزی‌های فدراسیون ووشو در شهرستان‌ها پیشرفت کرده است. همچنین ووشو در اردبیل نیز بسیارپیشرفت کرده است. برای مثال در حال حاضر من در وزن ۷۰ کیلو گرم و یوسف صبری در ۷۵ کیلوگرم از اردبیل عضو تیم ملی هستیم که نشان از پیشرفت زیاد ووشودر اردبیل است.

جعفر شیرزاد در پایان با اشاره به سطح بالای رقبا در مسابقات یونیورسیاد اظهار کرد: اگر واقع بین باشیم مشخص است که حریفان اصلی ما از کشورهای چین، تایوان، کره از آسیا و روسیه از اروپا هستند. ما سه شنبه عازم چین تایپه می‌شویم و امیدوارم بهترین نتایج را در این مسابقات کسب کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *