عقلانیت و قانون مداری دو مولفه اصلی شوراهاست


مدیر کل امور استان‌های شورای عالی استان‌ها گفت: عقلانیت و قانون مداری، دو مولفه اصلی شوراهاست و باید تمام تلاش‌ها در راستای راحتی مردم به کار گرفته شود.

به گزارش سادس علی احمدی امروزدر کارگاه آموزشی منتخبان دوره پنجم شوراهای اسلامی شهرهای تابعه استان کردستان که در سالن آمفی تئاتر شرکت مخابرات استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اعضای شورا با رای مردم در این جایگاه قرار گرفته‌اند  و باید با همه کم و کاستی‌های موجود اعتماد جامعه را نسبت به ساختار شورا جلب کنند چرا که این نهاد مردمی، مدیران انتصابی ندارد و شورا منتخب مردم است و نباید اعتماد مردم را از این نهاد بگیریم.

مدیر کل امور استان‌های شورای عالی استان‌ها افزود: در انتخابات حرف‌های قانونی و غیرقانونی زیادی گفته شد و ما عادت داریم پشت میکروفون زیاد صحبت کنیم تا کرسی شورا را به دست آوریم و به همه ثابت کنیم بهتر از بقیه هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: سوگندی که خورده می‌شود را نباید فراموش کرد و باید تبلیغات را فراموش و وارد میدان عمل شویم و در مسیر پیش رو دنیا و آخرت را در نظر بگیریم.

احمدی با اشاره به اینکه عقلانیت و قانون مداری دو مولفه اصلی شوراهاست، گفت: نمی‌توان معجزه کرد اما باید تمام تلاش‌ها به گار گرفته شود چون هدف این است که مردم راحت‌تر زندگی کنند.

وی تصریح کرد: هر تصمیمی که بگیرید تبعات خوب و بد خواهد داشت و باید دانش لازم را برای سکان داری شهری داشته باشید و بحث آموزش در این میان از اهمیت خاصی برخوردار است.

مدیر کل امور استان‌های شورای عالی استان‌ها در پایان اظهارکرد: در مسئله توسعه بحث آموزش بسیار مهم است و نبود آگاهی و آموزش صحیح بیشترین صدمه را به جامعه خواهد زد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *