تقدیر استاندار اردبیل از اقدامات بانک مهر اقتصاد

استاندار اردبیل در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان از حمایت های این بانک از واحدهای تولیدی و صنعتی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان اردبیل، دکتر مجید خدابخش – استاندار اردبیل – در این دیدار با تقدیر از حمایت های مجموعه مهر از بخش های مختلف اقتصادی، صنعتی و بازرگانی، ابراز داشت: تامین سرمایه در گردش و اختصاص تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی و تعامل با بخش های مختلف اقتصادی اقدام بسیار ارزشمندی در راستای حمایت از تولیدات داخلی می باشد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که استکبار جهانی و در راس آن رژیم ایالات متحده آمریکا برای به زانو درآوردن ایران اسلامی از تمامی اهرم های سیاسی و اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند حمایت بانک ها از بخش های مختلف اقتصادی به ویژه صنعتی و تولیدی تمامی این تهدیدات را خنثی نموده و مسیر دست یابی به خوداتکائی را هموار می سازد.

خدابخش رویکرد حمایتی بانک ها و تامین منابع بخش های صنعتی را از مهمترین وظایف آن ها در تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: چنانچه منابع جذب شده در خود استان ها سرمایه گذاری شود بی شک در رشد و ارتقاء اقتصادی آن استان نقش بسزایی خواهد داشت. 

در ادامه، محرم خرم – رئیس اداره امور شعب استان اردبیل- ضمن ارائه گزارشی از حمایت های بانک مهر اقتصاد از طرح های همراستا با اقتصاد مقاومتی از آمادگی این بانک برای سرمایه گذاری بیشتر در بخش های صنعتی، تولیدی و گردشگری استان خبر داد.

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *