ملی‌پوش تالو: مربی چینی سطح ملی‌پوشان را بالا برده است


امیر محمدرضایی

تالوکار تیم ملی ووشو حریفان اصلی ایران در رقابت‌های یونیورسیاد چین‌تایپه را کشورهای شرق آسیا اعلام کرد.

امیر محمدرضایی در گفت و گو با سادس، با اشاره به آمادگی خوب تیم تالوی ایران برای شرکت در مسابقات یونیورسیاد ادامه داد: حدود یک ماه  است که در اردو هستیم و تمرینات را در شرایط خوبی انجام می‌دهیم. 31مرداد ماه هم عازم چین تایپه می‌شویم تا در مسابقات شرکت کنیم. این اولین دوره است که ووشو در این رقابت‌ها حاضر می‌شود و از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است. آمادگی خوبی داریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

او همچنن ادامه داد: با کمک‌های مربی تیم آقای بنی‌طالبی تمرینات خود را زیر نظر سرمربی چینی تیم ملی پیگیری می‌کنیم و به زودی آمادگی 100 درصد خود را کسب می‌کنیم. ما تمرینات خود را با فشار زیاد پیگیری می‌کنیم چون یک ماه پس از تورنمنت یونیورسیاد باید در مسابقات جهانی شرکت کنیم. سرمربی چینی هم سطح بالایی دارد و با تمریناتی که داشته‌ایم آمادگی خوبی داریم.

تالوکار تیم ملی ووشو ایران درباره آمادگی خود برای شرکت در این مسابقات اظهار کرد: این سومین اعزام بین‌المللی من است و از مسابقات برون مرزی خاطره‌های خوبی دارم. در حال حاضر هم از آمادگی خوبی برخوردارم و امید زیادی به این بازی‌ها دارم. اما در مورد سامان احمدی باید بگویم که این نخستین اعزام بین المللی او به همراه تیم ملی بزرگسالان است اما او هم آمادگی خوبی برای شرکت در این رقابت‌ها دارد.

ملی‌پوش ووشوی ایران همچنین با بیان اینکه چین تایپه از رقبای اصلی این رقابت‌ها در بخش تالو است، در این باره افزود: با آمدن سرمربی چینی تالوی ایران به سطح خوبی رسیده اما همیشه کشورهای شرق آسیا حرف‌های زیادی در این رشته برای گفتن داشته‌اند. با همه این شرایط امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

محمدرضایی در پایان راجع به جایگاه تالوی ایران در جهان گفت: تالوی ایران نسبت به ساندا جایگاه کمرنگ‌تری دارد و این به دلیل فیزیک خاصی است که رشته تالو به آن نیاز دارد. ولی باهمه این‌ها مربی‌ چینی توانسته است سطح تالوی ایران را تا حد زیادی بالا ببرد اما کشورهای شرق آسیا همیشه حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته‌اند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *