تارتار: در فینال فردا مقابل پیکان باید به پیروزی برسیم


مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می‌گوید هر بازی برای تیمش حکم فینال را دارد و می‌خواهد در دیدار فردا(جمعه) تیمش پیروز میدان باشد.

به گزارش سادس، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان گفت: خوشحالم که برای اولین بار در شهر ما این نشست برگزار می‌شود. خیلی خوشحالم پارس جنوبی جم اینقدر زود مراتب ترقی را پیمود و به سطح اول فوتبال ایران رسید. فردا بازی سختی مقابل پیکان داریم.

وی ادامه داد: دیدگاه ما در بازی های لیگ برتر برای موفقیت این است که هر بازی حکم فینال دارد. بازی قبل تمام شده و در فینال فردا، باید به پیروزی برسیم، هم‌چنین بازی قبل به ما خودباوری و اعتماد بنفس داد.
مهدی تارتار گفت: با تفکرات جلالی آشنا هستم. می‌دانم بازی سختی پیش رو داریم. ما همه تلاشمان را می‌کنیم فردا ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی پارس جنوبی جم در ادامه افزود: من افتخار شاگردی مجید جلالی را داشتم و با تفکرات او آشنا هستم. همه ما باید به مردم با فرهنگ جمع احترام بگذاریم.
وی درباره صحبت‌های جلالی مبنی بر میزبانی در جم عنوان کرد: درباره جلالی قبلا حرف‌ها زده شده و علاقه‌ای ندارم در این باره صحبت کنم.
سرمربی پارس جنوبی جم در ادامه درباره سوالی درباره جدایی طیبی از تیم قطری، عنوان کرد: امیدوارم هر جا هست موفق باشد، اما او دیگر در تیم ما جایی ندارد.
تارتار همچنین درباره بازی فردا، خاطرنشان کرد: ما همه حرف‌هایمان را داخل زمین می‌زنیم نه بیرون. برای کسب ۳ امتیاز وارد زمین می‌شویم و هر بازی برای ما حکم فینال دارد. از همه هواداران هم دعوت می‌کنم تا فردا به ورزشگاه بیایند و با آنها بتوانیم شرایط را برای حریفان سخت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیکان سال گذشته شرایط خوبی داشته و می‌تواند ما را دچار مشکل کند. بازی‌ها هر کدام حکم یک فینال دارند، ما یک فینال مقابل گسترش فولاد پشت سر گذاشتیم و یک فینال دیگر فردا مقابل پیکان داریم.

هم‌چنین مجید جلالی سرمربی پیکان نیز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پارس جنوبی جم حضور نیافت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *