بوژ: دیدن دوباره گوتسه در میدان لذت بخش است


ماریو گوتسه

سرمربی دورتموند بازگشت ماریو گوتسه را خبری بسیار خوب برای خود و هواداران تیمش دانست.

به گزارش سادس و به نقل از  rp-online “، ماریو گوتسه با پیوستن به بایرن مونیخ یکی از بدترین تصمیمات دوران ورزشی خود را گرفت و اصلا نتوانست در تیم جدیدش خوب ظاهر شود.

این بازیکن جوان آلمانی بعد از نیمکت نشینی در بایرن تصمیم گرفت که به دورتموند برگردد اما بیماری ناشناخته‌ای که داشت باعث شد که او در بیشتر بازی‌های فصل قبل غایب باشد و حتی خبرهایی درباره خداحافظی اجباری او به گوش برسد.

گوتسه سرانجام بعد از هفته‌ها غیبت به شرایط بازی رسیده و در یکی دو دیدار اخیر دوستانه دورتموند به میدان رفته است. او مشکلی برای همراهی دورتموند در دیدار شنبه آینده سوپر جام ندارد.

سرمربی جدید دورتموند بازگشت گوتسه را خبر بسیار خوبی دانست و گفت: من به عنوان یکی از عاشقان و دوست‌داران فوتبال از بازگشت گوتسه به میادین بسیار خوشحال شدم. لذت بخش است که یک بار دیگر او را در میدان ببینیم و شاهد هنرنمایی‌اش باشیم.

پیتر بوژ درباره وضعیت نوری شاهین، بیان کرد: شاهین بازیکن بسیار باهوشی است. او یک هافبک توانا است و درک بالایی از فوتبال دارد.

بوژ در پایان سخنان خود درباره دیدار سوپر جام برابر بایرن مونیخ ،گفت: این دیدار برای ما بسیار مهم است و بدون شک تنها به پیروزی در آن و بالا بردن جام قهرمانی فکر می‌کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *