برگزیده اخبار اجتماعی سادس در بسته خبری امروز


«پریا» پنج ساله در اثر کودک آزاری صبح امروز فوت کرد، توصیه‌های پلیس فرودگاه به حجاج و ممنوعیت حمل داروهای کدئین‌دار،هشدار ربیعی برای افشاگری 300 میلیاردی، اعلام نتایج انتخابات نظام پزشکی تا ۱۱ مردادماه، مشکل صنعت دارو به دلیل تعلل بیمه‌ها و هم چنین واکنش نجفی به حاشیه‌های خبر "شهردار شدنش" و… از جمله مهم‌ترین خبرهایی بودند که امروز بر روی خروجی اداره اجتماعی سادس قرار گرفتند.

به گزارش سادس، برخی از مهم‌ترین عناوین خبرهای اداره اجتماعی در روز نهم مرداد ماه در پی می‌آید که با کلیک به‌روی تیتر اخبار، متن کامل خبر نیز در دسترس خواهد بود:

«پریا» پنج ساله در اثر کودک آزاری صبح امروز فوت کرد

به گفته رئیس اورژانس اجتماعی، 10 صبح امروز پریا دختر پنج ساله‌ ساوه‌ای که هفتم مرداد ماه بعد از کودک آزاری به کما رفته بود، فوت شد.

حسین اسدبیگی در گفت‌وگو با سادس، ضمن اعلام فوت کودک پنج ساله‌ای که چند روز پیش بر اثر کودک آزاری به کما رفته بود، گفت: صبح هفتم مرداد ماه از بیمارستان مدرس شهرستان ساوه با اورژانس اجتماعی (123) تماس گرفته شد و گزارش دادند که دختر پنج ساله‌ای مشکوک به ضربه مغزی به بیمارستان آورده شده است. پس از اعزام نیروها به بیمارستان مشخص شد کودک به کما رفته و احتمال وجود کودک آزاری جنسی نیز مطرح شد.

وی ادامه داد: هنوز پزشکی قانونی نظر قطعی خود را در خصوص تایید کودک آزاری جنسی این کودک اعلام نکرده است و متاسفانه هیچ گونه اطلاعات دیگری در خصوص پرونده این دختر در دست نیست.

هشدار ربیعی برای افشاگری 300 میلیاردی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وجود تحریم‌های فروش محصولات پتروشیمی در سال 91 ـ 92 گفت: فردی قرار بود با دور زدن تحریم‌ها 120 میلیون دلار از این محصولات را فروخته و پولش را برگرداند. با پیگیریهای صورت گرفته تا امروز مقداری از این پول را گرفته‌ایم اما هنوز 300 میلیارد باقی مانده است. دو شب پیش شنیدم این آقا ملاقات‌هایی با برخی دارد، جلساتی می گذارد و روابط پیچیده‌ای را شاهدیم. امروز اعلام می‌کنم که حواسشان باشد، افشاگری می‌کنم.

توصیه‌های پلیس فرودگاه به حجاج/ ممنوعیت حمل داروهای کدئین‌دار

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور تمهیدات پلیس برای سفر حجاج را تشریح کرد.

سردار حسن مهری در گفت‌وگو با سادس با بیان اینکه در زمینه حمل مواد مخدر صنعتی و سنتی، قرص‌های روانگردان و داروهای کدئین دار به عربستان حساسیت زیادی وجود داشته و حمل این مواد ممنوع است گفت: در این زمینه هشدارهای زیادی نیز به حجاج داده‌ایم و عوامل مرکز پزشکی حج و زیارت نیز با همکاری پلیس به زائران کمک کرده و آنان را راهنمایی می‌کنند.

جزئیات درگیری نماینده مجلس با مأموران پلیس فرودگاه مهرآباد

سرهنگ حسین زاده، فرمانده پلیس فرودگاه مهرآباد با اشاره به درگیری صبح امروز سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری با مأموران پلیس فرودگاه که بعدا مشخص شد حامل یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، گفت: پلیس با توجه به تهدیدات امنیتی و انجام وظایف خود در حوزه تدابیر امنیتی، خودروی مورد نظر را که بدون مجوز سعی در عبور از گیت مخصوص فرودگاه را داشت، متوقف کرد اما متاسفانه راننده خودرو اقدام به مداخله در امور انتظامی فرودگاه کرده و شخصا اقدام به بالا بردن راهبند گیت مربوطه در حضور مأمور مستقر کرد.
حسین زاده افزود: پس از این اقدام، مامور انتظامی مستقر در گیت از ورود خودرو جلوگیری کرده و خودروی نماینده نیز با تغییر مسیر، از لاین کناری وارد ترمینال شد اما در حین این تغییر مسیر و حرکت به سمت پارکینگ، نماینده مذکور به مأمور راهور مستقر در محل توهین کرد که این مامور نیز دستور توقف و ارائه مدارک داده اما خودرو بدون توقف و توجه به دستور پلیس، به راه خود ادامه داد.

بورسیه هنرجویان برگزیده هنرستان‌های کاردانش

مدیرکل دفتر آموزش‌های کاردانش وزارت آموزش و پرورش به اعلام تسهیلات ویژه برای هنرجویان برگزیده مسابقات مهارتی و هنری پرداخت و گفت: موسسه علمی کاربردی وزارت جهاد کشاورزی دانش آموزان برگزیده علمی را برای ادامه تحصیل در مقطع کاردانی بورسیه می‌کند به این ترتیب که نفرات اول بورس کامل می‌شوند، نفرات دوم تا 75 درصد و نفرات سوم تا 50 درصد تخفیف دریافت می‌کنند.

واکنش نجفی به حاشیه‌های خبر “شهردار شدنش”؛ سخنگویی ندارم

این نامزد شهرداری تهران که در ارتباط با برخی اخبار منتشر شده در روز گذشته مبنی بر شهردار شدنش و بروز برخی سوءتفاهمات در این مورد سخن می‌گفت، به سادس گفت: من همانند سایر کاندیداهای شهرداری، برنامه‌های خود را تقدیم شورا خواهم کرد و اگر تشخیص اعضای شورا بر خدمت من در مدیریت شهری باشد، حتما در مورد مسائل شهر تهران با مردم سخن می‌گویم.

از خودخوری تهران تا هویت از دست رفته پایتخت

تنها کاندیدای زن شهرداری تهران با تاکید بر انسان محوری بودن برنامه‌های توسعه‌ای شهر در مورد موضوعات مختلف همچون هویت از دست رفته تهران،میزان بدهی‌های مدیریت فعلی شهرداری، تدوین میثاق نامه شورای شهر پنجم و…. در گفت و گو با سادس توضیحاتی ارائه کرد.همچنین به تشریح برنامه‌های مدیریتی‌اش برای اداره کلانشهر تهران پرداخت و با بیان اینکه تهران فقط برای پایتخت نشینان نیست بلکه به دلیل برد مسائلش، می‌توان گفت که تهران برای کل کشور است، اظهار کرد: من نگاهی فراتر از مرزهای کشور به اهمیت تهران دارم و همین مساله باعث شد که علاقه‌مند به کاندیداتوری شهر تهران باشم.

کاندیداهای شهرداری تا 14 مرداد باید برنامه خود را ارائه کنند

منتخب مردم تهران، ری و تجریش در شورای شهر پنجم گفت: کاندیداهای شهرداری تهران باید تا روز شنبه 14 مرداد ماه برنامه مکتوب خود برای شهرداری تهران را به هیات رییسه شورای منتخبین ارائه کنند.

خدمات رایگان کلینیک‌های سیار دندانپزشکی در مناطق محروم/ایجاد ۱۵۰ مرکز غربالگری سرطان سینه؛بزودی

وزیر بهداشت ضمن اشاره به اعزام ۸۰ کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم جهت ارایه خدمات رایگان، گفت: همکارانی که در این کلینیک‌ها حضور دارند نیز فعالیت رایگان خواهند داشت؛ وزارت بهداشت زیرساخت این اقدام را فراهم کرده و آن را در اختیار خیرین دندانپزشک و اردوهای جهادی قرار داده است.

صنایع مستقر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مشمول عوارض آلایندگی می‌شوند

مدیرکل دفترپایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: واحدهای تولیدی کالا و خدمات آلاینده مستقر در مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی شبیه به واحدهای آلاینده مستقر در سرزمین اصلی در صورت آلودگی مشمول عوارض می‌شوند.

شینا انصاری در گفت‌وگو با سادس با بیان اینکه پایش آلاینده‌ها در کلیه واحدهای فعال الزامی است، اظهارکرد: مطابق آنچه در آیین‌نامه خوداظهاری پایش تصریح شده است کلیه واحدهای مشمول پایش باید در دوره‌های زمانی سه ماهه نسبت به خوداظهاری وضعیت آلاینده‌های خود اقدام کنند.

مدیریت پسماند ۴۰ بیمارستان پایتخت مشکل دارد

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران ضمن اشاره به مشکل ۴۰ بیمارستان پایتخت در زمینه مدیریت پسماند گفت: در صورت عدم رفع مشکل پرونده آن‌ها به مراجع قضایی فرستاده می‌شود.زیرا تمام بیمارستان‌هایی که مشکل پسماند دارند اخطاریه‌های لازم را دریافت کرده و مهلت گرفته‌اند که در یک زمان مشخص رفع آلایندگی کنند. هشت بیمارستان نیز مشکل مدیریت پساب دارند که آن‌ها نیز اخطاریه‌های لازم را دریافت کرده‌اند تا در جهت رفع آلایندگی اقدام کنند.

به گزارش سادس، پنج خبر پربازدید اداره اجتماعی سادس تا لحظه مخابره این خبر به شرح زیر است:

«پریا» پنج ساله در اثر کودک آزاری صبح امروز فوت کرد

من را ببینید اما نترسید

واکنش نجفی به حاشیه‌های خبر “شهردار شدنش”؛ سخنگویی ندارم

هشدار ربیعی برای افشاگری 300 میلیاردی

درگیری نماینده مجلس با مامور پلیس / بینی مأمور شکست

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *