توسعه خدمات الکترونیک ، گامی بلند در راه تحقق حقوق شهروندی است

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندی در نیروی انتظامی به عنوان یک اصل مورد توجه است گفت: توسعه خدمات الکترونیک ، گامی بلند در راه تحقق حقوق شهروندی است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار” بهرام نوروزی” اظهار داشت: سازمان وظیفه عمومی در راستاي توسعه خدمات الكترونيك و به منظور تسريع در رسيدگي به امور مشمولان اقدام به ايجاد سامانه های مختلف خدمات غیرحضوری و الكترونيك کرده است.

وی افزود: سازمان وظیفه عمومی علاوه بر الکترونیکی کردن خدمات ، دستگاه های كيوسك اطلاع رساني با قابليت ارائه اطلاعات در زمينه هاي اعزام به خدمت، خروج از كشور، امريه ، سوابق خدمتي ، كسرخدمت ، معافيت هاي كفالت، پزشكي، موارد خاص، تحصيلي و … در محل ورودی سازمان راه اندازی کرده است تا مشمولان بدين وسيله بتوانند با مراجعه به اين دستگاه و انتخاب يكي از گزينه هاي مورد نظر از وضعيت خدمتي خود اطلاع پیدا کنند .

سردار نوروزی یادآور شد: سازمان وظیفه عمومی ناجا ، به عنوان یکی از سازمان های ارائه دهنده خدمات به مردم با رویکرد بهره برداری از تکنولوژی های روز دنیا سعی در بهبود کمیت و کیفیت خدمات دهی به مردم دارد.

وی گفت: پايگاه اطلاع‌رساني سازمان وظيفه عمومي ناجا به آدرس vazifeh.police.ir نیز فعال است و اين پايگاه در حقيقت وظيفه اطلاع‌رساني از مجموعه اخبار مربوط به قوانين و مقررات خدمت وظيفه عمومي و تشريح فرايندهاي رسيدگي به آنان را براي استفاده مشمولان و هموطنان عزيز به عهده دارد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، به حفظ و سلامت نیروی انسانی در سازمان اشاره و بیان کرد: نیروی انسانی متخصص، ماهر و دانش محور به شرط داشتن صداقت،صفا و صمیمیت و نیز تعامل سازنده بین گروهی، عامل مهمی در رسیدن به اهداف سازمانی به شمار می رود.

وی تصریح کرد: بدون شک هر سازمانی که در مسیر پیشرفت گام بر می دارد به ثمره وجود و تلاش کارکنان و نیروی انسانی متبوع آن مجموعه است.

سردار نوروزی در پایان گفت: سربازان علاوه بر اینکه از ذخایر مهم نیروی انسانی ناجا محسوب می شوند امانت های گرانبهایی هستند که بایستی بعد از پایان خدمت سربازی،پرورش یافته به آغوش پرمهر خانواده بازگردند. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *