بنی‌تمیم: عبدولی به‌راحتی صاحب دوبنده تیم‌ملی نشد


حمید بنی تمیم بنی‌تمیم

نایب رئیس فدراسیون کشتی با بیان این‌که سعید عبدولی به‌راحتی صاحب دوبنده تیم‌ملی در وزن 75 کیلوگرم نشد، گفت: بهتر بود که پیام بویری در فینال برابر عبدولی کشتی می‌گرفت اما به تصمیم او برای کشتی نگرفتن احترام می‌گذاریم.

حمید بنی‌تمیم در گفت‌وگو با سادس، در خصوص انتخابی وزن 75 کیلوگرم تیم‌ملی و عدم حضور دو کشتی‌گیر از رویارویی با سعید عبدولی، اظهار کرد: عبدولی در اولین کشتی به مصاف پشتام رفت و موفق شد حریف خود را شکست دهد. در دومین مبارزه نیز عفیفی برابر عبدولی به روی تشک رفت که البته بعد از 40 ثانیه اعلام کرد به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ دست، قادر به ادامه کشتی نیست و به این صورت عبدولی به فینال مسابقات رسید.

وی درباره عدم رویارویی پیام بویری برابر عبدولی و اعتراض او به نحوه انتخابی تیم‌ملی نیز گفت: شورای فنی تصمیم گرفت که با توجه به سوابق سعید عبدولی، فرصت مجددی به او داده شود ضمن این‌که آسیب‌دیدگی وی مورد تایید فدراسیون پزشکی نیز قرار گرفته بود. به هر حال فکر می‌کنم اگر بویری حوصله به خرج می‌داد و کمی تحمل می‌کرد و تن به مبارزه می‌داد بهتر بود. در هر صورت بویری تصمیم گرفت که مسابقه ندهد و ما نیز به تصمیم او احترام می‌گذاریم.

نایب رئیس فدراسیون کشتی عنوان کرد: برای این وزن، انتخابی دیگری برگزار نخواهد شد، چرا که 20 روز دیگر مسابقات جهانی را پیش‌رو داریم.

وی درخصوص این‌که گفته می‌شود، عبدولی راحت و بدون دردسر صاحب دوبنده تیم‌ملی شد، خاطرنشان کرد: این‌گونه نیست که او راحت صاحب دوبنده تیم‌ملی شده باشد. عبدولی تجارب ارزنده‌ای دارد و برای رسیدن به چنین جایگاهی زحمت کشیده است.عبدولی در مدت اخیر نیز به‌صورت منظم در اردوها حضور داشته و امیدوارم در 20 روز باقی‌مانده تا مسابقات جهانی با نظم بیشتر در اردوها حضور پیدا کند. امیدوارم عبدولی در چند سال آخر کشتی‌اش بتواند به آنچه حقش است، برسد.

نایب رئیس فدراسیون کشتی عنوان کرد: پیام بویری نیز از کشتی‌گیران بسیار خوب ما است و رفتار و اخلاق خوبش از شاخصه‌های اصلی او می‌باشد. ما هیچ‌وقت از این کشتی‌گیر غافل نخواهیم شد و قطعا در مسابقات آینده نیز از او استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص وضعیت تیم‌ملی کشتی فرنگی نیز خاطرنشان‌کرد: تیم در حال حاضر وضعیت مناسبی دارد و جوان شده است. هیچکدام از کشتی‌گیران المپیکی سابق را در تیم نداریم و به جوان‌ترها فرصت داده شده تا بتوانند خود را نشان دهند. شرایط‌مان بد نیست ولی کار سختی را پیش‌رو داریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *