ملی پوش پینگ پنگ بانوان: هدفم المپیک توکیو است


168219.jpg

بازیکن تیم ملی پینگ پنگ گفت: برای رسیدن به المپیک 2020 توکیو تلاش خواهم‌ کرد.

مهشید اشتری در گفت‌وگو با سادس، در خصوص شرایطش بعد از مسابقات جهانی آلمان اظهارکرد: بعد ازمسابقات جهانی آلمان، در بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی شرکت کردیم، البته دراین مسابقات نتوانستم در بین هشت بازیکن برتر قرار بگیرم و با رسیدن به عنوان نهمی به کار خود پایان دادم.

اشتری ادامه داد: در حال حاضر در مسابقات آموزش و پرورش که در شهر اراک برگزار می‌شود حضور دارم و خوشبختانه توانستم  در بخش انفرادی و دوبل ببه مقام اول دست یابم. ضمن اینکه در این مسابقات مقام سوم تیمی را به دست آوردیم.

بازیکن تیم ملی خاطرنشان کرد: فدراسیون حمایت‌های لازم را از بازیکنان ملی ‌پوش انجام می‌دهد، در حال حاضرتمرینات تیم ملی تعطیل است و به احتمال زیاد از ششم مردادماه اردوی تیم ملی برگزار خواهدشد.

وی در خصوص حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان از ملی‌پوشان عنوان کرد: متاسفانه هیچ حمایتی از سمت اداره کل ورزش و جوانان استان صورت نگرفته و فقط مستحقی‌راد است که در استان خراسان رضوی از من حمایت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را خواهم‌کرد که در المپیک 2020 توکیوی ژاپن حضور داشته‌باشم و قطعا با انگیزه مضاعفی تمرینات خود را دنبال خواهم‌کرد تا به این مهم دست یابم.

اشتری ادامه داد: پینگ‌پنگ دربخش بانوان در سال‌های اخیرپیشرفت‌های زیادی داشته و قطعا در ادامه نیز با حفظ این روند به موفقیت‌های خوبی دست خواهیم‌یافت. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *