کائیدی پس از نایب‌قهرمانی: نواقص ریو را برطرف کردم/ برای کسب مدال پرتاب نیزه هم تلاش می‌کنم


محسن کائیدی

پرتاب‌گر تیم ملی دوومیدانی معلولان می‌گوید با رفع نواقصی که در پارالمپیک ۲۰۱۶ داشته است، عملکردش در رقابت‌های جهانی بهتر خواهد بود.

محسن کائیدی که در لندن محل برگزاری رقابت‌های جهانی معلولان حضور دارد، در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به نایب قهرمانی‌اش در پرتاب وزنه کلاس F34 اظهار کرد: رکورد تمرینی‌ام از مسابقه بیشتر بود اما شرایط به‌گونه‌ای پیش رفت که نتوانستم بیشتر پرتاب کنم و دوم شدم.

وی ادامه داد: هیچ‌وقت با آمادگی نسبی در رقابت‌ها شرکت نمی‌کنم و همواره هدفم کسب مدال است که خوشبختانه در پرتاب وزنه این موفقیت حاصل شد و فردا نیز باید در پرتاب نیزه با رقبا به رقابت بپردازم.

کائیدی یادآور شد: در پارالمپیک ریودوژنیرو با پرتاب ۱۰.۷۰ سانتی‌متر در این ماده پنجم شدم که در رقابت‌های جهانی رکوردم را به ۱۰.۹۳ ارتقا دادم. در ریو شرایط فرق می‌کرد و باتوجه به مشکلات صندلی و میله پرواز نتوانستم رکورد خوبی ثبت کنم.

این ورزشکار لرستانی تصریح کرد: در ریو علاوه بر این مشکلات، داوری هم اذیت کرد که با کمک و راهنمایی مصطفی بهرامی مربی‌ام، همه‌ی نواقص و مشکلاتم برطرف شد و نتیجه‌ی آن را در رقابت‌های جهانی گرفته‌ام.

وی خاطرنشان کرد: پس از پارالمپیک ۲۰۱۶ سه تا چهار ماه استراحت کردم که بعد از چند سال فشار زیاد این ریکاوری نیاز بود و برای رقابت‌های جهانی هم فشار زیادی به بدنم نیاوردم و با آمادگی نسبی به لندن رفته‌ام.

کائیدی درباره شانس مدالش در پرتاب نیزه گفت: تمرین‌های خوبی داشته‌ام و هدفم کسب مدال در این ماده بوده و برای کسب بهترین مدال رقابت می‌کنم که البته بستگی به شرایط و روز مسابقه دارد.

دارنده نشان‌های طلا، نقره و برنز پارالمپیک لندن و ریو در پایان اظهار کرد: از مربیانم مصطفی بهرامی و اردشیر کاظمی و تمام کسانی که زحمت کشیدند تا در رقابت‌های جهانی شرکت کنم، کمال قدردانی و سپاس را دارم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *