گنج زاده: در سال‌های آینده رسیدن به فینال مسابقات آسیایی بسیار سخت خواهد بود


سجاد گنج‌زاده

ملی‌پوش کاراته درباره وضعیت حال حاضر کاراته در آسیا، بیان کرد: کشورهای آسیایی سرمایه‌گذاری خود را بر روی کاراته آغاز کردند و مطمئن باشید تا چند سال آینده رسیدن به فینال مسابقات قهرمانی آسیا کار بسیار سختی خواهد بود.

سجاد گنج زاده در گفت‌وگو با سادس، درباره کسب مدال نقره خود در مسابقات قهرمانی آسیا، بیان‌ کرد: تمام تلاش خود را کردم، اما نشد و مدال نقره را به دست آوردم. در کومیته تیمی نیز دو بازی انجام دادم و خوشبختانه هر دو بازی خود را پیروز شدم و بار دیگر قهرمان آسیا شدیم. افتخار می‌کنم  که با این تیم، بازیکنان و این سیستم عاشقانه در کنار یکدیگر کار می‌کنیم و نتیجه‌ زحمات خود را نیز شاهد هستیم.

او در ادامه‌ افزود: متاسفانه در لیگ جهانی ‌اسپانیا یک آسیب‌دیدگی‌ برای من پیش آمد و این باعث شد که 10 روز از تمرین‌های خود عقب بیافتم. در رقابت‌های قهرمانی آسیا از نظر بدنی مشکل داشتم و خیلی زود خسته می شدم ، اما خدا را شکر توانستم از تمام توانایی‌ها و تجربیاتم استفاده کنم و مدال نقره را در بخش انفرادی کسب کنم. ناراحت هستم، اما باز از خداوند ممنونم  که توانستم دست پر برگردم. مطمئن باشید که تمام تلاش خود را خواهم کرد تا در مسابقات آینده این مدال را به طلا تبدیل کنم.

گنج زاده درباره بازی دوم خود با حریف اردنی ، بیان‌ کرد: در بازی دوم خود مقابل حریف اردنی، این حریف در اواخر بازی ضربه ای به فک من زد و چهار دندان فک پایینی‌ام شدیدا آسیب دید و این بی تاثیر نبود و ذهن من را درگیر کرد، اما در کومیته من سعی می‌کنم آسیب‌دیدگی‌هایم را فراموش کنم.

ملی‌پوش کاراته ایران در ادامه‌ با اشاره به پیشرفت تیم‌های آسیایی، خاطر نشان کرد: در این مسابقات با تیم‌هایی که در سال‌های گذشته بسیار راحت آنها را شکست می دادیم در این دوره در مقابل آنها با مشکل مواجه می شدیم و این نشان از پیشرفت آنها دارد. تیم عربستان نشان داد که سرمایه‌گذاری بسیار خوبی را آغاز کرده و توانست در کومیته تیمی تیم ژاپن را شکست دهد و به فینال مسابقات راه یابد. من این را قول می‌دهم که در سال‌های آینده رسیدن به فینال مسابقات آسیایی کار بسیار سختی خواهد بود، چرا که تمام کشورهای آسیایی سرمایه‌گذاری های خوبی را آغاز کرده‌اند. در این دوره شاهد بودیم که  فینال مسابقات، تنها  مختص ژاپن و ایران نبود و از کشورهای مختلف در فینال مسابقات حضور داشتند.

گنج زاده درباره مسابقات ورلدگیمز، گفت‌: به دلیل نزدیکی مسابقات ورلدگیمز و قهرمانی آسیا، بسیاری از قهرمانان در این مسابقات حضور نداشتند، اما ما به صلاح دید کادرفنی در این مسابقات شرکت کردیم. پس از بازگشت به ایران بعد از سه روز استراحت به لهستان برای حضور در مسابقات ورلدگیمز اعزام خواهیم شد.

او در ادامه‌ گفت‌: بهترین‌ها در  مسابقات ورلدگیمز حضور خواهند داشت. در وزن 84+ کیلوگرم به جز من پنج چهره شناخته شده که از بهترین‌های دنیا هستند در ورلدگیمز حضور دارند. مطمئن باشید که تمام نفرات برای کسب مدال طلا شرکت خواهند کرد و ما نیز برای طلا خواهیم رفت.

ملی‌پوش کاراته درباره آسیب‌دیدگی‌های خود، اظهار کرد: آسیب‌دیدگی‌هایم زیاد است. از ناحیه فک، مچ پا و زانوی چپ دچار آسیب‌دیدگی‌ هستم و این آسیب‌ها ناخواسته تمرکز من را می‌گیرد. البته خیلی جدی نیست و تمام تلاشم را می‌کنم تا در ورلدگیمز بهترین نتیجه‌ را به دست آورم. بعد از این مسابقات به خودم استراحت خواهم داد ، چرا که در چند وقت اخیر به دلیل این  که می خواستم جایگاه خود را در رنکینگ جهانی حفظ کنم در تورنمنت‌های مختلفی شرکت کرده‌ام و همین باعث شد تا از نظر بدنی خسته باشم و به استراحت نیاز دارم.

سجاد گنج زاده در پایان ضمن تشکر از خانواده‌ خود، بیان‌ کرد: از خانواده‌ام ، همسرم، کادرفنی که در این مدت اذیت شدند و زحمات بیشماری را متحمل شدند و همچنین مربی ، برادرم و ‌اسپانسرم تشکر می‌کنم. جا دارد به ملت عزیز ایران و جامعه کاراته قهرمانی تیم کاراته را که برای نخستین بار در چهار رده سنی در آسیا به دست آمد، تبریک بگویم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *