رسول آقچه‌لی: هدف ما ارائه بهترین عملکردمان است


رسول آقچه لی

بازیکن جوان تیم ملی امید گفت: در مسابقات جوانان جهان با بدشانسی برابر کوبا باختیم و به عنوان پنجم رسیدیم.

رسول آقچه‌لی در گفت‌وگو با سادس درباره شرایط تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران اعزامی به قهرمانی مردان آسیا،‌ اظهار کرد: ما همگی نفرات زیر ۲۳ سال هستیم و برای دیدار با تیم‌های ملی بزرگسال به رقابت‌های آسیایی اعزام می‌شویم. با این شرایط باز هم می‌رویم تا بهترین عملکردمان را نشان دهیم و هر آنچه که در تمرینات مرور کردیم در مسابقات به بهترین شکل به اجرا بگذاریم. هدف اصلی ما ارائه بازی‌های زیبا از سوی تیم ملی امید است.

بازیکن جوان و آینده‌دار تیم ملی امید درباره مصدومیت‌های پیش آمده برای بازیکنان به دلیل تعدد مسابقات مختلف و همچنین تاثیرات آن، گفت: برای ورزشکار حرفه‌ای بروز مصدومیت امری عادی است. در حال حاضر هم مصدومیت‌های رخ داده بیشتر جزئی است و همه می‌توانند بازی کنند.

وی درباره کسب عنوان پنجمی جهان به همراه تیم ملی جوانان و نیز شرایط خودش در آن رقابت‌ها، گفت: به نظرم مقام پنجمی جهان هم جایگاه شایسته‌ای است. ما در آن مسابقات کمی بدشانسی آوردیم. در بازی برابر کوبا کاملاً با بدشانسی نتیجه را به حریف واگذار کردیم و اگر پیروز می‌شدیم مطمئناً بر روی سکو می‌ایستادیم. به نظرم در زمانی که روز بد تیم ما بود کوبایی‌ها استثنایی بازی کردند و بر ما پیروز شدند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *