یاردیم: به ام‌باپه نیاز داریم


کیلیان ام‌باپه

سرمربی موناکو تاکید کرد که تیمش به ام‌باپه جوان نیاز دارد و او را حفظ می کند.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از اسپورت یک، ام‌باپه فصل درخشانی را با موناکو پشت سر گذاشت و از بهترین بازیکنان این تیم بود. این بازیکن جوان تنها ۱۸ سال سن دارد اما در صورت جدایی از موناکو به احتمال خیلی زیاد گران‌ترین بازیکن جهان لقب خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد که موناکو با وجود مشتریان زیادی که ام‌باپه دارد حداقل می‌خواهد یک فصل دیگر او را حفظ کند. یاردیم، سرمربی این تیم فرانسوی درباره ستاره جوان تیمش، گفت‌: ام‌باپه بازیکنی جوان و بسیار آرام است. او بی‌تجربه است و طبیعی است که نیاز به وقت و زمان بیشتری داشته باشد.

سرمربی پرتغالی موناکو ادامه‌ داد: ام‌باپه به تازگی از تیم جوانان، به تیم نخست موناکو اضافه شد و اگر می‌خواهد به درخشش خود ادامه دهد باید تلاشش را دو چندان کند. او به کار خود در موناکو ادامه خواهد داد. فلسفه ما این است که بازیکنان جوان را آموزش دهیم تا در آینده از آنها بهره گیریم. به ام‌باپه جوان هم نیاز داریم و تیم ما با او توان رقابت در جام‌های بزرگ را دارد.

ام‌باپه توانست با پیراهن موناکو ۲۶ گل به ثمر رساند تا زمینه را برای قهرمانی موناکو در لیگ فرانسه و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهیا کند.

 انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *