میثاقیان: در لیگ هفدهم به سقوط فکر نمی‌کنیم


اکبر میثاقیان

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: در لیگ برتر هفدهم به دنبال جبران نتایج دو فصل گذشته‌ایم و اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم.

اکبر میثاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی سادس، درباره شرایط تیم سیاه‌جامگان اظهار کرد: خوشبختانه در اردوی ترکیه شرایط خوبی را سپری کردیم و توانستیم سه بازی تدارکاتی برگزار کنیم. خوشبختانه کمپی که در ترکیه در آن حضور داشتیم، شرایط لازم برای یک اردوی تدارکاتی را داشت و امیدوارم نتیجه این اردو را در مسابقات لیگ ببینیم. : بعد از پایان اردوی ترکیه، اردوی چندروزه در تهران داشتیم و سه بازی تدارکاتی هم مقابل پیکان، نفت مسجدسلیمان و ماشین‌سازی تبریز در این اردو برگزار کردیم.

میثاقیان تصریح کرد: بازیکنان جوانی در این فصل از رقابت‌ها به میدان خواهیم‌ فرستاد و خوشحالم که توانستم بازیکنان مشهدی را با توجه به تعصبی که به شهر مشهد دارم، به تیم اضافه کنم.

او درباره بازی هفته اول تیمش برابر ذوب‌آهن، عنوان کرد: ذوب آهن اصفهان، یکی از بهترین تیم‌های ایران است و بازیکنان جوان و دونده‌ای در اختیار دارد. امیدوارم بتوانیم با دست پر از بازی نخست بیرون آییم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان درباره شرایط تیمش در این فصل گفت: باید تمام کم‌ و کاستی‌هایی را که در دو فصل اخیر اتفاق افتاده جبران کنیم و نگذاریم این اتفاقات تکرار شود. امیدوارم دیگر حاشیه‌ای نداشته‌باشیم و بتوانیم رتبه خوبی را در جدول رده‌بندی کسب کنیم. شک ندارم هرگز به سقوط فکر نخواهیم‌ کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *