جمال عبادی: برای حضور در مسابقات جهانی خودم را به کادرفنی ثابت می‌کنم


جمال عبادی

آزادکار خوزستانی با بیان این‌که می‌خواهم خودم را به کادر فنی تیم‌ملی برای حضور در مسابقات جهانی ثابت کنم، گفت: از اکنون به مدال المپیک 2020 توکیو فکر می‌کنم و تمام تمرین‌ها و فکر و ذهن من، به حضور در المپیک معطوف شده است.

جمال عبادی در گفت‌وگو با سادس در خصوص عملکردش در انتخابی اخیر تیم‌ملی، اظهارکرد:‌ در این پیکارها به فینال وزن 70 کیلوگرم راه پیدا کردم، چرا که من و آقای داداش‌پور به امتیاز 10 رسیدیم و حسین‌خانی به امتیاز 9 رسید که بر این اساس من و داداش‌پور باید در بازی فینال روبه‌روی هم کشتی‌ می‌گرفتیم ولی قانون جدیدی را آوردند که من برای اولین سال بود آن را می‌دیدم؛ مسوولان گفتند که حسین‌خانی و داداش‌پور باید در فینال کشتی بگیرند، چرا که عبادی از حسین‌خانی امتیاز نگرفته است.

وی افزود: فینالیست‌شدن واقعا حق من بود، چرا که سال گذشته نیز چنین موضوعی پیش آمد و کشتی‌گیرانی که امتیاز بیشتری داشتند، فینالیست شدند. آقای حسین‌خانی که امتیازش از من کمتر بود و فکر می‌کرد که فینالیست نیست، حتی لباسش را پوشیده بود تا برود که به او گفتند باید بمانی و در فینال کشتی‌ بگیری. من اعتراض هم داشتم که تاثیری نداشت.

این آزادکار 21 ساله خوزستانی بیان کرد: ‌آقای حسین‌خانی و داداش‌پور هم از نظر سن و هم از نظر تجربه نسبت به من بالاتر هستند ولی فکر می‌کنم من با کشتی‌هایی که گرفتم، توانستم در تجربه از آن‌ها پیشی بگیرم.

وی خاطرنشان‌کرد:‌ زمانی‌که در رده سنی جوانان هم بودم، به تیم‌ملی بزرگسالان دعوت می‌شدم و اکنون که در رده ‌سنی بزرگسالان هستم نیز موفق شدم در انتخابی تیم‌ملی خودم را نشان دهم. برای حضور در مسابقات جهانی نیز شانس مجدد پیدا کرده‌ام و به اردوی تیم‌ملی دعوت شدم. من می‌خواهم با تمام وجود، خودم را نشان ‌دهم و بگویم حقم است و می‌توانم حتی به مدال‌ جهانی هم برسم. صددرصد می‌توانم خودم را برای حضور در مسابقات جهانی به کادرفنی اثبات کنم.

عبادی در خصوص وضعیت کشتی آزاد در خوزستان نیز عنوان کرد:‌ هر ورزشکاری که می‌خواهد در هر رشته به قهرمانی برسد، خودش باید بخواهد و این‌که بگوییم خوزستان قطب کشتی‌فرنگی است، دلیل نمی‌شود که آزادکاران برای موفقیت تلاش نکنند. من خودم خواستم و توانستم که در کشتی آزاد موفق شوم.

وی افزود: در خوزستان آنقدر که باید به کشتی آزاد بها بدهند، نداده‌اند و مسوولان به این کشتی نگاه نمی‌کنند و توجه‌شان تنها به کشتی فرنگی است. امیدوارم این نگاه تغییر کند، هر چند که بعید می‌دانم این اتفاق بیافتد. من خودم که یک آزادکار هستم، هیچ حمایتی ندیده‌ام.

این کشتی‌گیر اهل امیدیه خاطرنشان‌کرد: من از همان ابتدا کارم را با کشتی‌آزاد آغاز کردم ولی در فرنگی هم کشتی می‌گرفتم که به پیروزی‌هایی نیز دست پیدا کردم.

وی تاکید کرد: من می‌خواهم خودم را در وزن 70 کیلوگرم تیم‌ملی اثبات کنم و از اکنون به مدال المپیک 2020 توکیو فکر می‌کنم. روز به روز شاهد پیشرفتم هستم و تمام تمرین‌ها و فکر و ذهن من حضور در المپیک شده است. جا دارد از مربیانم آقایان ناصری، زیلایی و همچنین از مسوولان نفت از جمله آقای تقوی‌نژاد که از من حمایت داشته‌اند، تشکر کنم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *