خروج 4700 خانواده از چرخه حمایتی کمیته امداد


معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد گفت: 4700 خانواده با پیگیری‌های حقوقی کمیته امداد به حقوق خود رسیده و از پوشش این مجموعه خارج شده‌اند.

به گزارش سادس، منصور قمشه با اشاره به ارتباط مطلوب کمیته امداد با مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس کمیته امداد با نمایندگان مجلس ارتباط مطلوبی دارد به همین علت در استفاده از ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

وی از حضور نمایندگان کمیته امداد در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی یاد کرد و افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به طرح‌ها و لوایح مرتبط با کمیته امداد نگاه متفاوتی داشته و در برنامه ششم نیز با وجود این نگاه حمایتی برای مددجویان تصمیم‌گیری‌های مطلوبی داشته‌اند.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد با تاکید بر اینکه بسیاری از اقدامات کمیته امداد به شکل قانونی نهادینه شده است، عنوان کرد: هر چند دولت برخی از برنامه‌ها را ابلاغ نکرده است اما امور مرتبط با مددجویان به صورت مستمر دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه سه هزار وکیل به صورت افتخاری در کمیته امداد در حال فعالیت هستند، مطرح کرد: ۳۰۰ میز حقوقی در استان‌های مختلف تشکیل شده است و 4700 خانوار نیز با پیگیری‌های حقوقی کمیته امداد به حقوق خود رسیده و از پوشش این مجموعه خارج شده‌اند.

به گزارش سادس به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قمشه با اشاره به اینکه مدیران کمیته امداد در استان‌های مختلف کشور باید ارتباط خود با نمایندگان مجلس را افزایش دهند، اظهار کرد: اینکه ۲۴۰ نماینده مجلس از عملکرد کمیته امداد در اشتغال مددجویان حمایت کردند نشان می‌دهد که تعامل مطلوبی میان کمیته امداد و نمایندگان مجلس وجود دارد که باید افزایش یابد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *