حضور بازیکنان خارجی از نیازهای لیگ برتر تنیس‌روی‌میز است


164456.jpg

کاپیتان تیم تنیس‌روی‌میز تایدواتر هرمزگان گفت:‌ حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر کشور می‌تواند سطح لیگ را ارتقا دهد و به نظر من حضور این بازیکنان یکی از نیازهای لیگ است، چرا که با وجود آن‌ها می‌توانیم تجربه بیشتری کسب کنیم.

امین احمدیان در گفت‌وگو با سادس، در خصوص نایب‌ قهرمانی تیمش در لیگ برتر تنیس‌روی‌میز، اظهار کرد: بازی با پتروشیمی بسیار خوب بود و موفق شدیم با توجه به این‌که این تیم از بازیکنان خوبی بهره می‌برد، تجربه خوبی از رقابت با این تیم کسب کنیم.

وی افزود: به نظر من بازیکنان جوان تنیس‌روی‌میز کشور بسیار قوی شده‌اند و حتی می‌توانند برابر بزرگان این رشته به پیروزی هم برسند و به نظر من سطح بازی‌ها بالا رفته است.

این بازیکن تیم تنیس‌روی‌میز تایدواتر هرمزگان با ابراز رضایت از سطح لیگ، گفت: ‌امسال سطح لیگ نسبت به سال قبل بهتر شده بود. به نظر من حضور تیم‌های بیشتر در لیگ می‌تواند به بالارفتن هر چه بیشتر سطح لیگ نیز کمک کند و با افزایش تعداد تیم‌ها، بازیکنان بیشتری هم می‌توانند در لیگ شرکت کنند.

وی افزود: همچنین حضور بازیکنان خارجی در لیگ می‌تواند سطح لیگ ایران را ارتقا دهد و به نظر من حضور بازیکنان خارجی یکی از نیازهای لیگ برتر کشور است، چرا که با وجود آن‌ها می‌توانیم تجربه بیشتری کسب کنیم.

احمدیان با بیان این‌که عملکرد تیم تایدواتر در این دوره از مسابقات عالی بود، گفت: به نظرم برابر تیم پتروشیمی خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم در سه بازی از چهار دیدار فینال، مقابل این تیم به تساوی برسیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *