كشف 32 كيلو شمش طلاي قاچاق در زنجان / رد رشوه 17 ميليارد ريالي ماموران در اين عمليات

به گزارش سادس سردار ” علي آزادي ”  در گفتگو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليدات داخلي طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا از ابتداي سال جاري در دستور كار پليس استان قرار دارد .

فرمانده انتظامي استان زنجان افزود : در اين راستا، ماموران انتظامي شهرستان ” ايجرود ” با انجام اقدامات فني پليسي و با همكاري خوب مردم از فعاليت يك باند وارد كننده طلاي قاچاق به كشور مطلع شدند.

وي خاطر نشان كرد: ماموران پس از شناسایی خودرو متهمان ، اعضاي سه نفره اين باند را  در كيلومتر 65 در حدفاصل روستاي ” قمشلو ” به سه راهي «تاتارده» در شهرستان خدابنده متوقف كردند .

سردار آزادي با اشاره به گریختن يكي از متهمان با استفاده از تاريكي شب و موقعیت جغرافیایی منطقه از دستگیری دو متهم ديگر خبر داد و گفت: در بازرسی از وسایل همراه متهمان21 شمش طلاي قاچاق 24 عيار به وزن 21 كيلو گرم كشف شد.

فرمانده انتظامي استان زنجان تاكيد كرد : خوشبختانه با هماهنگي هاي صورت گرفته و سرعت عمل ماموران ، متهم فراري نيز توسط ماموران بخش ” گرماب ” شهرستان ” خدابنده ” دستگير و در بازرسي از وي نيز 11 قطعه شمش طلاي قاچاق به وزن 11 كيلوگرم كشف شد.

سردار آزادي با اشاره به اينكه يكي از متهمان براي فرار از چنگال قانون و چشم پوشي از طلا هاي كشف شده  10 شمش طلا به ارزش 17ميليارد ريال به عنوان رشوه پيشنهاد كرد افزود: با صحت عمل ماموران این موضوع نیز ضميمه پرونده متهمان شد.

اين مقام مسئول با تاكيد بر اينكه از اعضاي سه نفره اين باند در مجموع 32 عدد شمش طلاي قاچاق 24 عيار به وزن 32 كيلو گرم كشف شد ، بيان داشت : ارزش اين مقدار طلاي كشف شده 54 ميليارد ريال برآورد شده است .

فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه، محموله از كشورهاي عربي به مقصد مركز كشور قاچاق مي شد ، به قاچاقچيان و سودجويان هشدار داد پليس به صورت قاطع با قاچاق برخورد كرده و در اين مسير از تمام توان خود بهره مي گيرد.

سردار آزادي تصريح كرد : در اين ارتباط سه متهم دستگير و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائي  معرفي شدند./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *