ریبری از بهترین روزهای خود با بایرن گفت


فرانک ریبری آرین روبن

ستاره فرانسوی بایرن مونیخ بسیار خوشحال است که حضوری طولانی مدت در این تیم آلمانی داشته است. او از بهترین روزهای خود در جمع باواریای‌ها سخن به میان آورد.

به گزارش سادس و به نقل از کیکر، فرانک ریبری، ۱۰ سال است که در بایرن مونیخ بازی می‌کند و به استثنای یکی دو فصل اخیر همواره از بهترین‌های این تیم آلمانی بود. او به مناسبت دهمین سال حضور خود در بایرن درباره مسائل زیادی سخن گفت.

این بازیکن فرانسوی ابتدا درباره بهترین لحظات خود با بایرن مونیخ گفت: قهرمانی در سه گانه فوتبال آلمان و اروپا در سال ۲۰۱۳ بهترین دوران حضور من در بایرن بود. بایرن مونیخ دو بار در فینال لیگ قهرمانان اروپا تن به شکست داده بود و همه هواداران ناراحت بودند اما خوشبختانه در سال ۲۰۱۳ توانستیم جام قهرمانی را به هواداران هدیه دهیم و همه از این موفقیت غرق در شادی بودند.

او ادامه داد: بایرن بعد از آمدن من متحول شده و روز به روز در حال بهتر شدن بود و این باعث شد تا اعتماد به نفس من هم زیاد شود.

ریبری درباره شرایط کنونی خود گفت: الان نسبت به قبل در بایرن مونیخ احساس راحتی می‌کنم. در سال‌های نخست حضورم زبان آلمانی را نمی‌دانستم و به سختی می‌توانستم با کسانی که اطرافم هستند رابطه برقرار کنم اما الان خوشبختانه همه چیز خوب شده است.

او درباره این سوال که آیا در این ۱۰ سال به دنبال جدایی بوده است، گفت: همواره پیشنهادهایی داشته‌ام اما بایرن مونیخ تیم بزرگی است و نمی‌توانستم آن را ترک کنم. رابطه من با باشگاه بایرن یک رابطه خاص است. این باشگاه سهم به سزایی در چهره شدن من داشت. به دستاوردهای خود با این باشگاه افتخار می‌کنم. بایرن برای من حکم یک خانواده را دارد و رابطه بسیار خوبی با هواداران دارم.

ریبری تنها ۱۲ بازی با رکورد تعداد بازی‌های اولی هوینس، رئیس کنونی باشگاه بایرن فاصله دارد. او با خنده، گفت: باید به سرمربی تیم بگویم که ۱۲ بازی دیگر به من بازی دهد تا به رکورد آقای رئیس برسم. بسیار خوشحالم که طولانی مدت در بایرن ماندم. می‌خواهم که تعداد بازی‌های خود با پیراهن بایرن را بیشتر کنم و جام های بیشتری به دست آورم.

ستاره فرانسوی بایرن مونیخ در پایان سخنان خود درباره لقب اسطوره که هواداران بایرن مونیخ  به او داده‌اند، اظهار کرد: این واقعا خوشحال کننده است چرا که من به عنوان یک بازیکن خارجی چنین لقبی را به دست آورده‌ام. الان احساس می‌کنم که آلمانی هستم. در بایرن به آنچه که می‌خواستم رسیدم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *