اقدامات فرهنگی بانک شهر قابل قدردانی است

رئیس مرکز پژوهش‌های اسلامی قم با اشاره به اقدامات فرهنگی بانک شهر، ارائه این خدمات را به شهروندان تحسین برانگیز و قابل قدردانی دانست.

به گزارش سادس به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، متقی زاده رئیس مرکز پژوهش های اسلامی شهر قم و معاونت فرهنگی صدا و سیمای قم در نشستی با حضور رئیس معاون سرپرستی منطقه ٦ قم، بانک شهر را بانکی چابک و مورد اقبال عمومی توصیف کرد و گفت: این بانک در سنوات گذشته با حضور در عرصه نمایشگاه کتاب، به طور قطع، رضایت دانشجویان و دانش آموزان فرهنگیان و دانشگاهیان را جلب کرده است.

وی حضور بانک شهر در ایام اربعین سال  گذشته را عاشورایی و قابل قدردانی دانست و افزود: این بانک در ایام نیمه شعبان با ایجاد موکب پذیرایی از زائران و قرار دادن خودپردازهای سیار در مسیر راه زائران، خدمت را به حد اعلاء رساند که با رضایت مردم همراه بود.

همچنین در این نشست، کمری، رئیس سرپرستی منطقه ۶ نیز با اشاره به فعالیت بانک در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: کمک به بخش تولید و مشارکت در گردش واحدهای تولیدی، کمک به بخش کشاورزی در راستای گسترش فعالیت‌ها، کمک به فعالین اقتصادی از جمله جامعه پزشکان، مهندسان، وکلا و دفاتر اسنادرسمی از جمله خدمات این بانک است.

وی خاطر نشان کرد:  همچنین کمک به واحدهای صنفی جهت رونق و اشتغال، کمک به توسعه شهری در راستای رفاه زائران شهر کریمه اهل بیت و پرداخت تسهیلات جهت معیشت مردم و رفع نیازهای آحاد مردم از دیگر اقداماتی است که در دستور کار این بانک قرار دارد.

به گفته کمری، اقدامات فرهنگی بانک شهر از جمله نمایشگاه کتاب، حضور در اربعین حسینی و جشن نیمه شعبان از دیگر اقدماتی است که موجب رضایت شهروندان شده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *