هوینس: نمی‌توانیم وراتی و سانچس را جذب کنیم


هوینس

رئیس باشگاه بایرن مونیخ تاکید کرد که امکان جذب مارکو وراتی و الکسیس سانچس وجود ندارد.

به گزارش سادس و به نقل از فوکس اسپورت، بایرن مونیخ فصل قبل با هدایت کارلو آنچلوتی نتوانست نتایج خوبی کسب کند و تنها قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را به دست آورد.

بایرن برای عملکرد قدرتمندانه در فصل بعد به دنبال تغییرات اساسی در تابستان است.خبرهای زیادی درباره علاقه این باشگاه آلمانی به جذب ستاره‌هایی چون وراتی و سانچس به گوش می‌رسد.

اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن در واکنش به جذب وراتی و سانچس گفت: اگر می‌خواهیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم به جذب بازیکنان بزرگ نیاز داریم اما نمی‌توانیم هزینه‌های نجومی داشته باشیم. باشگاه بایرن نمی‌تواند برای جذب وراتی ۱۰۰ میلیون یورو پرداخت کند یا سالانه ۲۵ میلیون یورو به سانچس بدهد.
خبرهای زیادی درباره جدایی کاستا از بایرن به گوش می‌رسد. هوینس درباره جدایی این بازیکن برزیلی، گفت: هر باشگاهی که پیشنهاد مالی مورد نظر ما را بدهد می‌تواند کاستا را بخرد.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ در پایان سخنان خود درباره احتمال جدایی کینگسلی کومان، گفت: کومان روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و در شرایط خوبی به سر نمی‌برد اما باشگاه بایرن این ستاره خود را تنها نمی‌گذارد. کومان چند مشتری دارد اما او را نخواهیم فروخت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *