تشویق مالی برای بیمارستانهایی که با بیماران رفتار بهتری کنند

معاون وزیر بهداشت از تشویق مالی، برای بیمارستانهای که با بیماران رفتار بهتری داشته باشند، خبر داد و گفت: ایمنی بیماران با ارزشیابی و درجه بندی جدید در ۱۰۰۰ بیمارستان کشور افزایش می یابد.

به گزارش سادس به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد حاجی آقاجانی در حاشیه نشست خبری وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ارزشیابی بیمارستانها اظهار داشت: خوشبختانه ارزشیابی هزار بیمارستان دولتی، خصوصی و خیریه کشور تمام شد و براساس 900 سنجه بیمارستانهای کشور درجه بندی می شوند.

وی ادامه داد: براساس درجه بندی بیمارستانی از این به بعد اشتباهات پزشکی کمتر و خدمات نیز ارتقا خواهد یافت که در این زمینه کارنامه درجه بندی 430 بیمارستان ارائه شده است و تا پایان تیرماه نیز مابقی و کل 1000 بیمارستان درجه بندی خواهند شد.

معاون درمان وزارت بهداشت درباره فواید درجه بندی و ارزش یابی جدید بیمارستانها عنوان کرد: این درجه بندی جدید که در طول یکسال و با همت 400 متخصص این حوزه صورت پذیرفته است باعث افزایش ایمنی بیماران می شود.

آقاجانی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین فواید این ارزشیابی جدید تکریم بیماران است بطوریکه هر بیمارستانی که مردم و بیماران از آنها راضی تر باشند تعرفه پرداختی بیشتری کسب خواهند کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *