فراخوانی برای دریافت طرح‌ها و پروژه‌های مرتبط با حوزه ازدواج، جوانان و خانواده


معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان طی فراخوانی از فعالان اجتماعی دعوت کرد تا طرح‌ها و پروژه‌های خود در حوزه ازدواج و خانواده جوانان را ارائه کنند.

به گزارش سادس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از کلیه فعالان اجتماعی و اقتصادی که در زمینه ازدواج جوانان و تحکیم و تعالی خانواده های جوان سوابق و فعالیتهای موثری دارند دعوت کرد تا طرح و پیشنهادهای خود را در چارچوبی مشخص حداکثر تا 31 تیرماه جاری به دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان ارسال کنند.

اهداف طرح و پروژه‌های پیشنهادی شامل ارتقای توانمندی­های جوانان برای ازدواج و تحکیم و تعالی خانواده، پیشگیری از طلاق در خانواده‌­های جوان، ایجاد اشتغال در ارائه خدمات و محصولات مرتبط با ازدواج برای جوانان فارغ­ التحصیل،ترویج و فرهنگسازی سنت حسنه ازدواج و شأن والای خانواده  است.

همچنین در خصوص قالب طرح پیشنهاد می شود به صورت دوره‌­ها و کارگاه­‌های آموزشی، برنامه­‌ها و فعالیت­های توانمندسازی جوانان برای ازدواج،برگزاری نمایشگاه و جشنواره‌­های مرتبط،خدمات مرتبط با ازدواج و خانواده در فضای مجازی، آموزش و مشاوره ازدواج از طریق اپلیکیشن­های موبایل، استارتاپ­های مرتبط با ازدواج و خانواده، گردشگری، آموزش و مهارتی زوجین/ گردشگری خانواده با هدف ازدواج، کارآفرینی جوانان در حوزه ازدواج و تعالی خانواده باشد.

کلیه طرح­ های دریافتی در کمیته داوری معاونت بررسی و طرح‌های غیرتکراری و نوآورانه و کاربردی در اولویت بررسی در جلسه مشترک با ارائه دهنده طرح، قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *