مشارکت بیش از ٥٠٠ هزار نفر از حامیان در طرح محسنین/ فعالیت‌های کمیته امداد در متن جامعه نهادینه


رئیس کمیته امداد در سفر به استان مازندران ضمن حضور درگردهمایی مدیران کمیته امداد آن استان با نماینده ولی فقیه ، استاندار و برخی خانواده مددجویان دیدار و گفت و گو کرد .

به گزارش سادس، سید پرویز فتاح درگردهمایی مدیران کمیته امداد استان مازندران با بیان اینکه رسیدگی به محرومان و نیازمندان از مهمترین و اساسی ترین اهداف کمیته امداد است که باید با تواضع، فروتنی و رأفت همراه باشد، گفت: اصلی ترین وظیفه کمیته امداد دستگیری از نیازمندان و جان بخشیدن به انسان های محروم باحفظ کرامت ، عزت  نفس  و ایجاد روحیه امید و خود باوری در آنان است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه امروز فعالیت‌های این نهاد در متن جامعه نهادینه شده است، افزود: همه باید با  برنامه ریزی درست و مناسب برای خدمت رسانی هرچه بهتر به محرمان تلاش کنیم.

وی یکی از فعالیتهای کمیته امداد را تامین مسکن مددجویان تحت حمایت برشمرد و ادامه داد:  اساسی ترین و مبنایی ترین نیاز خانواده های تحت حمایت،مسکن است که کمیته امداد در تلاش است تا این مشکل را مرتفع سازد.

رئیس کمیته امداد افزایش اعتماد عمومی مردم را مهم دانست و گفت: با افزایش سرمایه اجتماعی در جامعه، اعتماد عموم مردم به کمیته امداد نیزافزایش پیدا می کند که در نهایت بهتر می‌توان در رفع محرومیت ومشکلات مددجویان گام های قابل توجهی  برداشت.

فتاح ضمن  تقدیر از مشارکت و همراهی چشمگیر مردم نیکوکار ایرانی درکمک به فرزندان  محسنین در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: تا کنون بیش از۵۰۰ هزار نفر از خیران در این طرح شرکت کردند که این نشان از اعتمادمردم به کمیته امداد در جهت  خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان سراسر کشور  است .

وی همچنین  در ادامه این گردهمایی با آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران نیز دیدار کرد و یادآورشد : کمیته امداد یادگار امام راحل(ره) است که با هدف خدمت رسانی به محرومان ونیازمندان و کمک به قشر آسیب پذیر جامعه تشکیل شده و خدمات این نهاد به جامعه هدف درکشور در حال گسترش است.

آیت الله نورالله طبرسی ، نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه اقدامات جدی در کمیته امداد انجام می‌شود، گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران پس از امام خمینی (ره) به این نهاد توجه ویژه‌ای دارد و در حقیقت اقدامات بسیار مناسبی در این نهاد برای مددجویان صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برای ارتقاء فعالیت کمیته امداد باید تلاش کنیم که خدمات مطلوب و مناسبی به دست مددجویان برسد ،افزود: فلسفه وجودی این نهاد،خدمت رسانی خالصانه و بدون منت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، خدمت به محرومان را بهترین ذخیره الهی برشمرد و تصریح کرد: دستگیری از ایتام، محرومان و نیازمندان از اقدامات کمیته امداد است که می خواهد روح احسان را زنده نگه دارد.

بر اساس گزارش سایت کمیته امداد، شایسته ذکر است ۸۸هزار و ۴۷۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در  استان مازندران از این نهاد مستمری ماهیانه دریافت می کنند  و  از خدمات این نهاد بهره مندند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *