طالقانی: دولت برای شادی مردم سهمش را بدهد/ وضعیت استقلال خوزستان بهتر شده است


عبدالکاظم طالقانی

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید که دولت باید با حمایت مالی، سهمی در موفقیت‌های تیم‌های ملی و خوشحالی مردم داشته باشد.

عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با سادس، درباره دیدار اعضای تیم‌ ‌ملی فوتبال با حسن روحانی، رییس جمهور، اظهار کرد: جلسه بسیار خوبی را با ریاست محترم جمهور برگزار کردیم و رییس جمهور از  بازیکنان تیم‌ ‌ملی  به خاطر صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تشکر کرد و خسته نباشید گفت‌. بازیکنان هم خواسته‌های‌شان را درباره تیم‌ ‌ملی با رییس جمهور مطرح کردند و قول کمک برای موفقیت تیم‌ ‌ملی فوتبال در روسیه داده شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا کمک مالی که اسحاق جهانگیری، اواخر تابستان سال ۹۵ وعده داده بود محقق شده است، گفت‌: بخش مالی فدراسیون به طور ‌دقیق از کمک‌های دولت خبر دارد اما تا جایی که من اطلاع دارم مبلغ قابل توجهی پرداخت  نشده است. با توجه به تیم‌های متعددی که در رقابت‌های آسیایی و بین‌المللی حاضر می‌شوند، فدراسیون فوتبال نیازمند کمک‌های دولت است چرا که این تیم‌ها مربوط به مردم و کشور هستند و باید از این سمت حمایت شوند.

او درباره این که با صعود تیم‌ ‌ملی به جام جهانی مبلغ قابل توجهی از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال پرداخت خواهد شد، گفت‌: ما نباید به آن مبالغ دل خوش کنیم. دولت هم باید سهمی در شادی و خوشحالی مردم داشته باشد و با تامین منابع مالی می‌تواند این کار را انجام دهد.

طالقانی درباره انتخاب پیروانی به عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی امید در جلسه  هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت‌: پیشنهاد کمیته‌ فنی امیر حسین پیروانی بود و ما هم با توجه به عملکرد، او را تایید کردیم.

رییس هیات فوتبال خوزستان درباره وضعیت استقلال خوزستان، گفت‌: الان این تیم شرایط بهتری دارد. مدیرعامل و مربی مشخص شده است و شروع به جذب چند بازیکن هم کرده‌اند اما بازیکنان فصل گذشته خودشان به دلیل بد قولی‌های اخیر تصمیم به جدایی گرفته‌اند. اداره کل ورزش جوانان خوزستان پیگیر مطالبات آنها است. بازیکنان نباید زود قضاوت کنند. آنها برای این تیم‌ ‌ زحمات زیادی کشیده‌اند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *