تقدیم اولین مدال طلای کاروان ورزش کارگری ایران به شهدای مدافع حرم

مرتضی ناظمی در مسابقات جهانی ورزش کارگری در لتونی اولین مدال طلای کاروان ایران در رشته پرتاب چکش را تقدیم شهدای مدافع حرم کرد.

به گزارش سادس، در ادامه مسابقات جهانی کارگران ورزشکار در شهر ریکا لتونی، نماینده دوومیدانی کار کشورمان در رشته پرتاب چکش موفق به کسب اولین مدال طلای این رشته شد و کاروان ایران را با یک طلای خوشرنگ در رشته پرتاب چکش روشن کرد.

به گزارش سادس، ناظمی پس از کسب اولین مدال طلای کاروان گفت: استرس بسیار زیادی داشتم چون از دیگر حریفان هیچ شناختی نداشتم اما خدا کمک کرد با همه سختی ها و مشکلات توانستم با پرتاب چکش به میزان 34 متر مدال طلا را کسب کنم. نفر دوم این رشته یک فرانسوی بود که امید زیادی می رفت تا قهرمان شود و باتوجه به اینکه رشته اصلی او پرتاب دیسک است فردا رقابت سختی برای کسب طلا با هم داریم.

وی با بیان این که در پرتاب وزنه نیز روی سکو خواهم بود، در پایان افزود: در پرتاب دیسک هم حداقل مدال نقره را به امید خدا کسب می کنم و در رشته پرتاب وزنه نیز تلاش خواهم کرد تا رکورد ایران را ارتقا بدهم. امیدوارم خانواده محترم شهدای حرم این هدیه ناچیز را از من پذیرا باشند و برای موفقیت تمام کاروان ایران دعا کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *