بهنام محمودی: قرار گرفتن در بین هشت تیم لیگ جهانی رضایت بخش است


دیدار تیم‌های والیبال ایران و آرژانتین - لیگ جهانی والیبال

کاپیتان سابق والیبال ایران گفت : بازی برابر آرژانتین با حضور ولاسکو باعث افزایش حساسیت‌ها شده بود.

بهنام محمودی در گفت‌وگو با سادس، درباره پیروزی 3 بر 2 ایران برابر آرژانتین در لیگ جهانی 2017، اظهار کرد: بچه‌ها بازی خوبی را انجام دادند. به نظرم بازی ما برابر آرژانتین به دلیل بودن خولیو ولاسکو بر روی نیمکت این تیم و به واسطه شناختی که از تیم‌ ‌ملی والیبال ایران دارد و همچنین انگیزه بالای بازیکنان ایران برابر او، حساسیت‌ها کمی بالا رفته بود. در کل آرژانتین، تیمی نبود که بتواند ما را شکست دهد. تیم‌ ‌ملی ایران در این بازی محکوم به پیروزی بود اما آرژانتین هم فوق‌العاده‌ ظاهر شد.

وی درباره نتایج کسب شده ایران در هفته‌ دوم لیگ جهانی و کسب چهار امتیاز با وجود میزبانی گفت‌: به نظرم نتایج کسب شده در سه بازی رضایت کننده بود هر چند که می‌توانستیم بلژیک و آرژانتین را سه بر یک شکست دهیم و سه امتیاز از این دو بازی را کسب کنیم، اما در برابر صربستان که امسال تیم بسیار قدرتمندی را روانه مسابقات کرده است، اگر می‌توانستیم یک امتیاز را هم کسب کنیم، نتیجه می‌توانست رضایت بخش تر شود. امیدوارم هفته‌ بعد که مسابقات به میزبانی لهستان برگزار می‌شود، بازیکنان ایران بتوانند عملکرد خوبی را از خود نشان دهند و تعداد بردهای خود را افزایش دهند.

کاپیتان سابق تیم‌ ‌ملی والیبال درباره شانس ایران برای صعود به مرحله نهایی مسابقات که به میزبانی کشور برزیل برگزار می‌شود، اظهار کرد: به دلیل مصدومیت‌هایی که گریبان تیم‌ ‌ملی را گرفت و همچنین میدان دادن به چند بازیکن جوان که بسیار خوش درخشیدند به نظرم اگر بازیکنان تلاش کنند و در نهایت بین هشت تیم برتر قرار بگیرند نتایج را می‌توان قابل قبول دانست.

بهنام محمودی در پایان گفت‌: ذات لیگ جهانی برگزاری دیدارهای متعددد بین تیم‌هاست و ما هم باید به جوانان در این میدان بزرگ بازی بدهیم تا در آینده نزدیک از نتایج آن بهره ببریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *