ملی‌پوش سابق والیبال: برای صعود باید در تهران موفق باشیم


دیدار والیبال تیم های ایران و بلژیک - لیگ جهانی والیبال

امیر حسینی گفت: برای صعود به دور بعدی لیگ جهانی باید دیدارهای آتی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

ملی‌پوش سابق والیبال ایران در گفت و گو با سادس، در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در دیدارهای لیگ جهانی والیبال اظهار کرد: تیم ملی با حضور کادرفنی و سرمربی جدید نسبتا خوب کار کرد. متاسفانه در این تورنمنت هم مثل دوره‌های قبلی در آغاز خوب نبودیم اما هرچه از مسابقات می‌گذرد بهتر می‌شویم.

وی افزود: شناخت کادرفنی از بازیکنان هم بازی به بازی بیشتر شد و کمک‌های ایرانی کولاکوویچ توانستند به خوبی به وی مشاوره دهند.

حسینی در خصوص اینکه گفته می‌شود تیم ملی با نفرات جوان توانست لهستان را شکست دهد و باید بازیکنان باتجربه جای خود را به بازیکنان جوان بدهند، تصریح کرد: نباید در ورزش و به خصوص والیبال به این شکل به مسابقات و عملکرد بازیکنان نگاه کنیم. در هر بازی بنا به شرایط اتفاقی جدید رخ می‌دهد و در دیدار با لهستان هم عدم وجود ترس از باخت بود که سبب شد تیم ملی ایران به این شکل پیروز شود. در ست نخست تیم ما اتفاقا بسیار ضعیف عمل کرد.

وی افزود: لهستان با وجود عملکرد خوبش در دو دیدار نخست، نتوانست مقابل ایران تاکتیک‌هایش را پیاده کند و خیلی خوب از پس این حریف برآمدیم.

پاسور سابق تیم ملی کشورمان در رابطه با دیدارهای آتی تیم ملی در تهران، تاکید کرد: با رقبای خوب و بزرگی بازی داریم، باید با دقت کامل وارد میدان شویم و البته باید از امتیاز تماشاگر نیز به بهترین شکل استفاده کنیم. می‌توان با استفاده از دانش کادرفنی، توان بازیکنان و البته فشار هواداران از این دیدارها با دست پر خارج شویم.

حسینی گفت: برای صعود نیاز مبرمی به پیروزی در دیدارهای خانگی داریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *