دیدار با خانواده شهید لکزایی اولین شهید بانک قوامین در گلستان

به مناسبت هشتمين سالروز شهادت شهید جواد لکزایی اولین شهید بانک قوامین، مهدی تراب بیگی به همراه معاون استان و مدیران واحدهای ستادی و رؤسای شعب شرق استان با خانواده معظم این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.

 
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک در استان گلستان، این دیدار كه با هدف تجلیل از مقام شامخ شهداي گرانقدر بويژه خانواده ی شهید لکزایی و به منظور زنده نگهداشتن یاد آن عزيز والامقام در منزل همسر شهید لکزایی و با حضور همسر، مادر و فرزندان شهيد صورت گرفت، ابتدا با قرائت قرآن توسط حاضرین آغاز و سپس مراسم روضه خوانی در مدح اهل بیت علیهم السلام و شهداء توسط یکی از همکاران برگزار گردید.
در ادامه مهدی تراب بیگی به مقام والای شهداء اشاره و افزود: شهادت در خانه ی امن الهی یعنی مسجد سعادت بزرگی است که نصیب بندگان خاص خدا می شود و شهید لکزایی در سال 88 به این افتخار دست يافت و بانک قوامین مفتخر است که در حادثه ی تروریستی مسجد علی بن ابیطالب (ع) در آن سال یکی از بهترین کارکنان خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نمود.
مهدی تراب بیگی حضور در کنار خانواده ی شهید لکزایی و رسیدگی به امورات خانواده ایشان را توفیق الهی برای خود و همکاران در استان دانست و افزود: مدیریت شعب استان آماده هرگونه خدمت رسانی به خانواده شهید لکزایی بوده و در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نخواهد كرد.
وی تصریح کرد: همه ی مردم علی الخصوص کارکنان بانک قوامین نیازمند دعای خیرخانواده ی شهداء هستند و حضور در کنار خانواده شهيد بزرگوار باعث تقويت روحيه معنوي و خدمت رساني بيشتر به مردم شريف و شهيدپرور استان خواهد شد.
در خاتمه این دیدار مهدی تراب بیگی و هیأت همراه ضمن حضور بر سر مزار شهید لکزایی و غبارروبی مزار آن شهيد بزرگوار و قرائت فاتحه با اهداء گل به مقام این شهید عزیز ادای احترام کردند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *