پايبندي به اصول ارزشي و اعتقادي ؛ مهم ترين شاخصه نيروهاي مسلح کشور

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا گفت : وجه تمايز نيروهاي مسلح کشور ما با ساير کشورها ، در کنار آموزش هاي صحيح، مستمر و به کارگيري تجهيزات بومي و به روز، پايبندي به اصول ارزشي و اعتقادي است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “حسن کرمي” ،عامل پيروزي انقلاب و جنگ تحميلي 8 ساله را اعتقاد قلبي مردم نسبت به آرمان و اهدافشان دانست و اظهار داشت: ابزار و تجهيزات به تنهايي نمي تواند لازمه موفقيت در پيکار باشد و زماني ايستادگي و در نهايت پيروزي حاصل مي شود که افراد نسبت به راه و هدف خود باور و اعتقاد قلبي داشته باشند.

وي در ادامه به کارگيري “‌آموزش” و “تجهيزات” را در ارتقاء قدرت موثر ارزيابي کرد و گفت: در طول سالهاي پس از پيروزي انقلاب تا کنون، وجه تمايز نيروهاي مسلح کشور ما باساير کشورها ، در کنار آموزش هاي صحيح، مستمر و به کارگيري تجهيزات بومي و به روز، پايبندي به اصول ارزشي و اعتقادي بوده است.

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تأکيد مقام معظم رهبري در خصوص اهميت تذکر لساني و اجراي امر به معروف و نهي از منکر در جامعه ،‌بيان کرد: عمل ،‌توسعه و دفاع کردن از امر به معروف و نهي از منکر وظيفه همگاني است يعني اينکه انسانها در مقابل خوبي ها و بدي هاي محيط پيراموني خود بي تفاوت نبوده و عکس العمل نشان دهند.

وي، اجراي همگاني امر به معروف و نهي از منکر را باعث بالندگي و شکوفايي در جامعه دانست و خاطر نشان کرد: در سال اقدام و عمل ،‌نيروي انتظامي به عنوان متولي نظم و قانون در کشور،‌ تا زمان تحقق کامل اين امر مهم در جامعه ،از هيچ تلاشي فرو گذار نخواهد کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *