پایبندی به اصول ارزشی و اعتقادی ؛ مهم ترین شاخصه نیروهای مسلح کشور

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت : وجه تمایز نیروهای مسلح کشور ما با سایر کشورها ، در کنار آموزش های صحیح، مستمر و به کارگیری تجهیزات بومی و به روز، پایبندی به اصول ارزشی و اعتقادی است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “حسن کرمی” ،عامل پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی ۸ ساله را اعتقاد قلبی مردم نسبت به آرمان و اهدافشان دانست و اظهار داشت: ابزار و تجهیزات به تنهایی نمی تواند لازمه موفقیت در پیکار باشد و زمانی ایستادگی و در نهایت پیروزی حاصل می شود که افراد نسبت به راه و هدف خود باور و اعتقاد قلبی داشته باشند.

وی در ادامه به کارگیری “‌آموزش” و “تجهیزات” را در ارتقاء قدرت موثر ارزیابی کرد و گفت: در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب تا کنون، وجه تمایز نیروهای مسلح کشور ما باسایر کشورها ، در کنار آموزش های صحیح، مستمر و به کارگیری تجهیزات بومی و به روز، پایبندی به اصول ارزشی و اعتقادی بوده است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت تذکر لسانی و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ،‌بیان کرد: عمل ،‌توسعه و دفاع کردن از امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است یعنی اینکه انسانها در مقابل خوبی ها و بدی های محیط پیرامونی خود بی تفاوت نبوده و عکس العمل نشان دهند.

وی، اجرای همگانی امر به معروف و نهی از منکر را باعث بالندگی و شکوفایی در جامعه دانست و خاطر نشان کرد: در سال اقدام و عمل ،‌نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و قانون در کشور،‌ تا زمان تحقق کامل این امر مهم در جامعه ،از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *