کشف 10 ميليارد ريال طلاي مسروقه در کمتر از 24 ساعت در کرج

فرمانده انتظامي شهرستان کرج از دستگيري يک مستخدم نظافتچي که اقدام به سرقت 10 ميليارد طلا از محل کارش کرده بود در کمتر از 24 ساعت از سوي ماموران انتظامي اين شهرستان خبر داد.

یه گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سرهنگ “سيد حسين سيد حقيقي” گفت : در پي شکايت فردي مبني بر سرقت طلا و جواهرات از منزلش در ماهدشت کرج ، پيگيري موضوع در دستور کار مأموران کلانتري 26 ماهدشت قرار گرفت.

وي افزود : در ادامه با تشکيل گروهي ويژه از مأموران زبده تجسس و عمليات کلانتري ، بررسي موضوع آغاز  که در همان ابتداي کار مأموران با بازرسي دقيق صحنه جرم و اظهارات شاکي ، به سه نفر از سرايداران منزل مالباخته مشکوک شدند.

سرهنگ سيدحقيقي اظهار داشت: در بازجويي از دو نفر از سرايداران ، مشخص شد که يکي از آن سه نفر مدت يک هفته است که بدون دليل خاصي ناپديد شده است و هيچ اطلاعي از وي ندارند .

اين مقام انتظامي افزود: با بررسي هاي تکميلي ماموران ، مشخص شد که متهم سوم در يکي از شهرک هاي صنعتي واقع در استان تهران مخفي شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان کرج تصريح کرد: ماموران بلافاصله طي هماهنگي با مراجع قضائي و فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، به محل مذکور اعزام و طي يک عمليات غافلگيرانه موفق به دستگيري متهم شده و در بازرسي از مخفيگاه وي مقاديري طلاي مسروقه کشف شد.

سرهنگ سيد حقيقي گفت :متهم در بازجويي ماموران اعتراف کرد که اموال مسروقه را به دو طلا فروشي در تهران فروخته است .

وي بيان کرد : در تحقيقات تکميلي از متهم مشخص شد که سارق پس از سرقت طلاها ، اموال مسروقه را به صاحبان دو طلافروشي در تهران که طلاهاي بدون فاکتور را با قيمت بسيار پايين تر از قيمت واقعي از فروشندگان خريداري و سپس آنها را باقيمت روز به خريداران مي فروشند ، فروخته است .

فرمانده انتظامي شهرستان کرج گفت : با راهنمايي متهم و تحقيقات اطلاعاتي ماموران ، هر دو طلافروشي تحت محاصره کامل پليس درآمد و طي دو عمليات جداگانه صاحبان آنها دستگير و به همراه متهم اصلي پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند .

گفتني است ، با همت و تلاش ماموران پليس کرج سارق جواهرات و خريداران طلاهاي مسروقه در کمتر از 24 ساعت دستگير و طلاهاي مسروقه به ارزش 10 ميليارد ريال به صاحبش بازگردانده شد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *