هشدار سرپرست باشگاه بادران به دروازه‌بان سپیدرود


ایزد سیف‌الله‌پور

سرپرست باشگاه بادران گفت: محمد حسینی با ما قرارداد دارد و اگر شنبه در تمرین حاضر نشود، با او برخورد می‌کنیم.

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگو با سادس درباره اهداف باشگاه بادران برای حضور در فصل آینده لیگ آزادگان، اظهار کرد: هدف امسال ما این است که با تمام قوا در فصل بعد حاضر شویم. یک ماه پیش کارمان را در نقل و انتقالات شروع کردیم. نقاط ضعف‌مان را ترمیم و نقاط قوت‌مان را بیشتر کردیم. ما بازیکنان مدنظر ربیعی را گرفتیم و از شنبه در ورزشگاه کارگران تمرینات خودمان را آغاز می‌کنیم. همچنین اولین اردوی خودمان را در تاریخ ۲۸ خرداد در سرعین برگزار می‌کنیم.

سرپرست باشگاه بادران با بیان اینکه برنامه کوتاه مدت آنها صعود به لیگ برتر است، گفت: ما تمام هم و غم‌مان را برای این کار گذاشته‌ایم و همچنین در جام حذفی با تمام قوا ظاهر می‌شویم. خوشبختانه نفراتی که جذب تیم شده‌اند همه سابقه صعود به لیگ برتر دارند. همچنین ما یک تیم در آسیا ویژن خریداری کردیم تا در رده امید هم فعالیت کنیم. فرهاد تجسسی که سال گذشته سرمربی راه‌آهن هم بود به عنوان سرمربی امیدهای‌مان انتخاب شد.

او در پاسخ به این سوال که هدف بلندمدت باشگاه بادران چیست، ادعا کرد: ساخت ورزشگاه با استانداردهای جهانی جزو هدف‌های بلند مدت ماست. زمین آن خریداری شده و می‌خواهیم مجموعه کامل تمرینی و مسابقات را بسازیم. این ورزشگاه در خاورمیانه و جهان تک می‌شود. استارت این موضوع را به زودی می‌زنیم. در سال‌های آینده هم سعی می‌کنیم در تمام رده‌های سنی در بالاترین سطح آن حضور پیدا کنیم تا سال‌های بعد از بازیکنان رده سنی خودمان در تیم بزرگسالان استفاده کنیم.

سیف‌الله‌پور درباره عقد قرارداد محمد حسینی با سپیدرود با وجود امضای قرارداد با بادران، اظهار کرد: سیدمحمد حسینی اصول و قواعد حرفه‌ای را بلد نبود. ما از فدراسیون فوتبال استعلام گرفتیم. او قراردادش با سپیدرود یک ساله بود و به پایان رسید. زمانی که او با ما قرارداد بست و سپس با سپیدرود قرارداد دیگری امضا کرد، ما قرارداد بین خودمان را رسانه‌ای کردیم.

سرپرست باشگاه بادران افزود: او پس از این اقدام به باشگاه بادران آمد و صحبت کرد که می‌خواهد به سپیدرود برگردد. ما در این مرحله به او اعلام کردیم که این درخواست باید از طرف خود باشگاه سپیدرود باشد. ما با توجه به اینکه تمام تعهدات‌مان را نسبت به بازیکنان عملی می‌کنیم توقع داریم بازیکنان هم تعهدات‌شان را نسبت به ما انجام دهند. حسینی با ما قرارداد دارد و حتما باید در تمرین روز شنبه شرکت کند.

او تاکید کرد: اگر حسینی شنبه در تمرین حاضر نشود ما با او برخورد می‌کنیم. او با بادران قرارداد دارد و هر کس به باشگاه ما می‌آید باید افتخار کند. ما هیچ وقت با بازیکنی که با باشگاه قبلی‌اش قرارداد داشته باشد به طور غیرحرفه‌ای وارد مذاکره نمی‌شویم. در حال حاضر بحث اعتبار باشگاه بادران در میان است و اگر او بخواهد از تیم جدا شود باید باشگاه سپیدرود به ما درخواست دهد.

سیف‌الله‌پور در پایان گفت: اصلا بحث مالی در میان نیست. اگر سپیدرود حسینی را بخواهد با آنها وارد مذاکره می‌شویم چون بازیکنی که دلش با ما نباشد را نمی‌خواهیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *