امیری: در شرایط بد آب و هوای قطر پیروز شدیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: موفقیت جمعی مهم‌تر از موفقیت فردی است.

به گزارش سادس، وحید امیری پس از بازگشت پرسپولیس از دوحه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی در یک شرایط آب و هوایی خیلی سخت انجام شد. دقیقا یک جدال مرگ و زندگی برای ما محسوب می‌شد. همه وجودمان را گذاشتیم تا از پایین آمدن پرچم کشورمان در کشور قطر جلوگیری کنیم و بعد هم بتوانیم روند رو به رشدی که در یک سال طی کرده‌ بودیم را ادامه بدهیم. خدا را شاکریم. بازیکنانمان از جان و دل مایه گذاشتن حتی شاید خیلی از مردم باورشان نشود در آن شرایط آب و هوایی بازیکنانمان غیرت کردند و توانستند از گروه‌مان صعود کنیم.

وی درباره این که حمید استیلی از او به عنوان بهترین بازیکن تیم پرسپولیس مقابل لخویا یاد کرده است، گفت: بارها گفته‌ام که مهم موفقیت فرد نیست بلکه موفقیت تیم اهمیت دارد تا اینجا هم خدا کمک کرد و تیم موفق بود. انشاءالله خدا کمک کند در سال آینده تیم خوبی داشته باشیم و دست تک تک هواداران را می‌بوسم و همه کارشناسان هم به من لطف دارند. امیدوارم لایق این محبت‌شان باشم.

وی درباره این که دوست دارد در دور بعد با چه تیمی بازی کند، گفت: فرقی نمی‌کند برابر چه تیمی قرار بگیریم در شرایط گرمای شدید به این تیم‌ها می‌خوریم اما ما هم پرسپولیس هستیم و دیروز نشان دادیم قطر هنوز راه زیادی باید طی کند تا به پرسپولیس برسد. شاید دقایقی از بازی تحت فشار بودیم اما آنها آمده بودند که از وجهه تیم‌شان دفاع کنند.

امیری در پایان درباره این که علیرضا بیروانوند به اردوی تیم ملی دعوت شده اما سایر ملی‌پوشان پرسپولیس به تهران بازگشتند، گفت:‌ بعد بازی با مونته‌نگرو لیست اعلام می‌کنند. امیدوارم که تیم ملی موفق باشد .انشاءالله هر آن چه اتفاقی خوب است برای تیم ملی رخ بدهد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *