نهادها درباره اعلام یک فهرست مهم همکاری نمی‌کنند

مدیر‌کل دفتر ثبت آثار سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: نهادهای مختلف درباره اعلام فهرست اموال منقولِ خود با سازمان میراث‌فرهنگی همکاری نمی‌کنند.

به گزارش سادس به نقل ازخبرگزاری تسنیم، فرهاد نظری – مدیر‌کل دفتر ثبت آثار سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در نشست خبری درباره آثاری که در اختیار بنیاد مستضعفان است، در پاسخ به سؤالی در مورد اعلام فهرست اموال منقولِ در اختیار نهادهای مختلف است، اظهار داشت: نهادهای مختلف در این باره با سازمان میراث‌فرهنگی همکاری نمی‌کنند.

همچنین پوریا سوری – رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، نیز در این نشست، با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در تحقق اهداف جامعه، بیان داشت: به‌طور حتم، رسانه‌ها نقش مهمی در تحقق اهداف سازمانی دارند و امیدواریم با کمک رسانه‌ها بتوانیم این موضوعات را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به فشار بنیاد مستضعفان به رسانه‌ها برای کار نکردن اخبار مربوط به سعدآباد و نیاوران، گفت: ما از رسانه‌ها تشکر می‌کنیم و از بنیاد مستضعفان برای انجام این‌گونه اقدامات گلایه داریم چراکه این‌گونه اقدامات در شأن بنیاد مستضعفان نیست.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *