وی با اشاره به دلایل راه اندازی صفحه رسمی بانک تجارت در شبکه اجتماعی اینستاگرام گفت : این شبکه اجتماعی از بستر مناسبی برای پیشبرد و اطلاع رسانی فعالیتهای بانک تجارت در حوزه مسئولیتهای اجتماعی برخوردار بوده و طی ماههای گذشته نیز دو مسابقه با محوریت سنجش رضایتمندی کاربران از خدمات بانک تجارت و حفاظت از محیط زیست در این شبکه اجتماعی برگزار شده است . وی افزود : مسابقه عکاسی با محوریت حفاظت از محیط زیست که با هشتگ اختصاصی #iranecotrip برگزار گردید با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه و تعداد ۳۴۰۰ عکس برای این مسابقه ارسال شد .
صفحه اینستاگرام بانک تجارت از خرداد ماه سال ۱۳۹۴ با نام کاربری tejaratbank آغاز به کار نمود و در حال حاضر با ۲۸۴ پست و ۹۶۰۰ نفر دنبال کننده در حال فعالیت است . در این صفحه اخبار بانک، آموزش خدمات بانک و مطالب زیست محیطی منتشر می شود .