ووشوکاران ایران حریفان خود در بازی‌های کشورهای اسلامی را شناختند


مسابقات بين المللي ووشو جام پارس - سمنان

مرسم وزن‌کشی و قرعه کشی رقابت‌های ووشو بازی‌های کشورهای اسلامی از صبح امروز برگزار شد و ووشوکاران ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش سادس، مراسم وزن کشی رقابتهای ووشو چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی انجام شد و نمایندگان کشورمان در این رقابتها حریفان خود را شناختند.

در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم که ۵ کشور در آن حضور دارند نماینده ایران در دور اول استراحت و در دور دوم با برنده آرگن از قرقیزستان و زائد علی از یمن مصاف خواهد داشت.

در وزن منهای ۵۶ کیلوگرم دیگر نماینده ایران بعد از استراحت در دور نخست در دور دوم با نماینده ساحل عاج مبارزه خواهد کرد و در صورت برد با برنده اردن و ترکمنستان جدال می‌کند. شایان به ذکر است که در این گروه ۷ ساندا کار حضور دارند.

در ادامه این رقابت‌ها و در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم که ۱۱ ساندا کار در ٱن حضور دارند نماینده ایران در دور اول با حریفی از کشور قرقیزستان مبارزه دارد.

همچنین در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم نیز که ۷ ساندا کار در آن حضور دارند نماینده ایران ابتدا با تاریجان از اندونزی مبارزه می کند.

در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم که ۱۲ سانداکار در آن حضور دارند نماینده ایران در دور اول با نماینده ساحل عاج مبارزه میکند و در صورت پیروزی با نماینده اردن مصاف خواهد داد.

و در پایان در وزن منهای ۷۵  که ۱۰ ساندا کار در این وزن حضور دارد نماینده ایران ابتدا با نماینده کشور اندونزی مبارزه می کند.

این رقابت‌ها از فردا آغاز و هر ساندا کار در هر روز فقط یک مسابقه خواهد داشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *