بستن روزنه‌های فساد نخستین اولویت مدیریت شهری برای دوره پنجم


یک داوطلب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به شناخت خود از شهرداری تهران و سابقه فعالیتش در این نهاد عمومی تاکید کرد: بی تردید بستن روزنه‌های فساد نخستین اولویت من در شهرداری خواهد بود.

به گزارش سادس، سید مناف هاشمی بعد از ظهر امروز در نشست خبری گفت: بی تردید باید در حوزه مقابله با فساد در شهرداری گام‌های موثری برداشت. در همین راستا نخستین اولویت بستن روزنه‌های فساد در شهرداری خواهد بود.

وی افزود: در حقیقت هم پتانسیل انجام تخلف در شهرداری تهران وجود دارد و هم با توجه به اینکه این نهاد عمومی با مردم در ارتباط است زمینه ارائه خدمت نیز در آن وجود دارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه برنامه نجات تهران را تدوین کرده است افزود: این برنامه با کمک گروهی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف تدوین شده و در حوزه‌های مختلف از جمله محیط زیست و حمل و نقل راهکارهای مناسبی را برای معضلات شهر تهران تدبیر کرده است.

وی ادامه داد: اهل انتقاد نیستم و سعی می‌کنم با اقدامات اجرایی ضعف‌ها را بپوشانم. برای شش محور شهری از جمله حمل و نقل محیط زیست و حوزه اجتماعی و فرهنگی برنامه جامعی را تدوین کرده‌ایم. برای مثال برای رسیدن به ترافیکی روان با بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل دانشجویان دانشگاه شریف راهکار مناسبی را ارائه کرده‌ایم.

سید مناف هاشمی با اشاره به سابقه 23 ساله خود در حوزه شهرداری گفت: با توجه به سابقه‌ای که دارم برای انجام وظیفه از وزارتخانه خداحافظی کردم چرا که احساس می‌کردم در حوزه شهری مثمرثمرتر هستم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *